OlaTK Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ja dette er vell nesten å herme etter A_berg men det er litt interessant å høre om dette også. Personlig mener jeg det burde bli laget en film av Starcraft hvis det ikke finnes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 nja, jeg ser ikke helt for meg at de skulle klare å gjenskape den fantastiske stemningen og humoren i monkey island. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 nja, jeg ser ikke helt for meg at de skulle klare å gjenskape den fantastiske stemningen og humoren i monkey island. true, men det er ikke mitt problem. skulle jeg tatt hensyn til det ville jeg ikke ha nevnt det i det hele tatt. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ehh, er ikke dette en kopi av denne tråden? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jo noen som kommer til å få denne tråden stengt ganske fort. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Ehh, er ikke dette en kopi av denne tråden? hmm det har jeg ikke sett beklager til han som startet den andre tråden :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå