Crizpy Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hallo! Jeg har hatt dette problemet en god stund nå, og bestemte meg for å gjøre noe med det. Først trodde jeg det var pga den "lange" avstandend mellom ruteren og pcen (20 m i luftlinje ca), så jeg endte opp med å legge en 30 meter lang kabel i stua og flytte ruteren og alt, men det er så og si like elendig enda. Da kjøpte jeg ett nytt nettverkskort (usb fra D-link), og det var fortsatt ille. Needless to say, så har jeg kasta bort uendelig mye penger og tid på en løsning som tydeligvis ikke skyltes ruter eller nettverkskort, så jeg lurer på hva jeg kan gjøre nå..kan det være noe galt med de andre komponentene i pcen min? O_o Broren min og jeg har like lang avstand mellom ruteren og pcene våre, og hans disconnecter aldri, mens mine gjør det ved ujevne mellomrom. Noen ideer? Router: Spark Lan Wireless-G 54 mbps. Nettverkskort: Link Endret 20. april 2009 av Crizpy Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Oppdater firmware på routern. Kan hjelpe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå