Gå til innhold

AMD Gamer til 8k er dette brukbart?

Anbefalte innlegg

Vel, jeg lagde en tråd tidligere om et oppsett med framtidsrettet AMD hardware. Fikk litt tips og tok utgangspunkt i det, forandret en del på det.

Vil dette dra Crysis på max ved 1680x1050 o.l?

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...09-B5E8FA43B3CE

Tilbakemeldinger velkomne, dere kan gjerne endre på oppsettet og linke endringer dere ville gjort.

Vil helst holde meg til AMD.

EDIT: Glemte optisk: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354996

Har en slik liggende..

Endret av Cleaf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde vært en fordel at det ikke hørtes ut som en flymaskin ja. Har en venn i klassen som har APLUS kabinettet, og han anbefalte det. Hørte andre sa at Antec 300 var et bra kabinett.

Leste jo litt på Aplus, men ikke så mye på Antec enda. Likte APLUSen litt bedre. Så vidt jeg så var APLUSen veldig god på kjøling.

Ifølge kompisen min er APLUS sitt kabinett helt stille, og den store vifta alene klarer å kjøle PCen meget godt. Jeg tok 2 vifter ekstra bare for å fylle opp kabinettet med vifter for framtidig oppgradering. Det er mulig jeg setter maskinen på et annet rom enn der jeg selv sitter (dvs. kabler gjennom vegg) har allerede hull til det så :p

Men jajo...

Lenke til kommentar

Ser bra ut den, tviler på at jeg kommer til å overklokke, dersom jeg gjør det blir det ikke mye...

Twin Engine så litt badass ut, men er det nødvendig? ;)

Hva med resten av komponentene? De er vel ok går jeg ut fra?

Endret av Cleaf
Lenke til kommentar

Har selv bygget i dette kabinettet, og er egentlig litt skuffet over den store viften. Kjøler selvsagt veldig bra, men den lager også litt lyd, selv når du stiller den helt ned. Luftstrømmer osv er unødvendig å tenke på med den viften, da den nok "overkjører" de fleste luftstrømmer i kabinettet.

Litt plastic-fantastic look, men samtidig ganske pent om du får gjemt unna det fæle blå lyset fra viften.. Den jeg bygget det til, likte forøvrig det blå lyset.

2 USB innganger er det foran på siden til høyre på kabinettet. (Rett nedenfor døren på siden som ikke er avbildet..)

Lenke til kommentar

Er litt fan av blå lys, det skal innrømmes.. Har blått lys i både skjerm, høyttalere mus og tastatur. Samt. Telefon og nåværende PCer. ;)

Dersom det blir mye støy flytter jeg bare hele sulamitten in på et annet rom, jeg spør om det er noe å ha, eller om det bør byttes ut?

Fortsatt ikke fått svar på komponenter...

Ps: ikke overstig 8,7k i totalpris..

Lenke til kommentar

Må sies at definisjonen støy er forskjellig. Jeg kan irritere meg over piping fra lader til den bærbare PCen når den ikke er koblet til PC. Da lager den en lav høyfrekvent lyd, som mildt sagt er irriterende.

Den store blå viften lager ikke mer lyd en du vil få av en standard CPU-kjøler på normal hastighet. Som kjøleløsning for hele kabinettet, tror jeg ikke du finner bedre.. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...