Pepsi Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg er så jæklig i tvil på om jeg skal gå for ibook 12" 900 mhz eller om jeg skal velge Asus 2,0 Ghz....... :-? Hjelp meg da litt, så å valget blir enklere Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Kommer helt an på hva du skal bruke herligheten til! Skal du kjøre mye programmer og den slags så er vel iBook greit alternaltiv, ikke det at ASUS'en er dårligere. Er prisen lik, så ville jeg kjøpt ASUS. MAC er etter min mening for spesielt interesserte. Og jeg er ikke en av de! -Chief- Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hvorfor ikke vurdere powerbook 12"? Her er en video av den: http://onezine.s-one.net.sg/_Thur/20022003...ApplePowerbook/ Sweet! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 jeg ville tatt asusen Samme her. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 spørs vel hva du skal bruke den til, ibook med wlan og 12" er vel det eneste som gjelder dersom det er snakk om studentmaskin til skriving, musikkavspilling og liknende. (stille og under 13000,-) :smile: har det samme dilemmaet selv. bærbar pc uten centrino (nye pentium cpu) er helt uaktuelt for meg pga. varme og støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå