Losmios Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen som kan anbefale fantasybøker til meg? Vet at det er mange temaer om dette men jeg er interisert etter enkeltbøker, ikke serier. Vil ikke begynne på en serie akkurat nå, er bare på leting etter èn bok innen sjangeren. Håper noen svarer Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hva med Hobbiten? Det er jo en enkeltbok, men man kan på en måte si at den hører litt med til Ringenes Herre-trilogien. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du kan sjekke ut Neil Gaiman sine bøker – som «American Gods» og «Anansi Boys» – og Susanna Clarke sin «Jonathan Strange & Mr. Norrel». Om du liker Tolkien, og ikkje har lest dei allereie, «Silmarillion» og eventuelt «Hurins barn». Lenke til kommentar
Losmios Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Har hørt mye bra om hobbiten og har lenge tenkt om jeg skal prøve den. Kanskje nå er den rette tiden Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har du lest lotr burde du lese hobbiten også, og om du ikke har lest lotr burde du lese den etter du har lest hobbiten. Jumper/reflex, trur den het en av de tingene. Nåtid med en gutt som kan teleportere. Harper Connelly Mysteries, er vel kanskje mer krim/spenning, men hovedpersonen og noen andre har overnaturlige evner. Det er en serie, men de er rimelig avsluttene. kommer ikke på så mange fantasy bøker som er alene, nesten alle jeg har vært bortig er serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå