Gå til innhold

Ødelagt LCD på Canon Ixus 40, alternativer?

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg har i lang tid hatt Ixus 40 før jeg bytta det ut med EX-FH20. Mange grunner til dette, bl.a at LCD'n på Ixusen er ødelagt etter at jeg satte meg på det med kameraet i baklomma. Kan jeg få bytta denne skjermen til en gunstig pris? Grunnen til at jeg vil ha det up and running igjen er fordi jeg vil ha et VGA-videokamera med meg ut innimellom, og gjerne se hva som er på skjermen. Tenkte å kjøpe et Flip Mino men dette koster 700,- og siden Ixusen filmer i VGA kan jeg jo lik så godt bruke dette.

Håper på svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Du kan se om du finner et billig ødelagt ixus 40 på ebay og skifte skjerm selv om det går, men det er eneste alternativet som er prisgunstig

Lenke til kommentar

Mye billigere å kjøpe et nytt Ixus 80 enn å få et verksted til å bytte skjerm på en Ixus 40. Da får du også et mye bedre kamera.

Eventuelt er det nok vanvittig mye rimeligere å kjøpe et brukt Ixus xx på nettet, enn å reparere ditt. Da får du også antakeligvis et bedre kamera enn du har nå.

Å bytte selv er nok mulig, men det er mange små deler og sånt i et lite kamera som ikke alltid liker at du pirker borti dem.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...