dobbeldusj Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei folkens. Jeg har i lang tid hatt Ixus 40 før jeg bytta det ut med EX-FH20. Mange grunner til dette, bl.a at LCD'n på Ixusen er ødelagt etter at jeg satte meg på det med kameraet i baklomma. Kan jeg få bytta denne skjermen til en gunstig pris? Grunnen til at jeg vil ha det up and running igjen er fordi jeg vil ha et VGA-videokamera med meg ut innimellom, og gjerne se hva som er på skjermen. Tenkte å kjøpe et Flip Mino men dette koster 700,- og siden Ixusen filmer i VGA kan jeg jo lik så godt bruke dette. Håper på svar! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det enkleste er vel å kjøpe et nytt billig Canonkamera. De har alle VGA videofunksjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du kan se om du finner et billig ødelagt ixus 40 på ebay og skifte skjerm selv om det går, men det er eneste alternativet som er prisgunstig Lenke til kommentar
Leifsol Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ny LCD selges flere steder, blandt annet her: http://cgi.ebay.com/LCD-screen-For-Canon-I...93%3A1|294%3A50 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Mye billigere å kjøpe et nytt Ixus 80 enn å få et verksted til å bytte skjerm på en Ixus 40. Da får du også et mye bedre kamera. Eventuelt er det nok vanvittig mye rimeligere å kjøpe et brukt Ixus xx på nettet, enn å reparere ditt. Da får du også antakeligvis et bedre kamera enn du har nå. Å bytte selv er nok mulig, men det er mange små deler og sånt i et lite kamera som ikke alltid liker at du pirker borti dem. Lenke til kommentar
tuxbass Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 du kan jo kjøpe en knøttliten skjerm koble den via tv utgangen. har ex-fh20 selv og er storfornøyf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå