Mobilguiden666 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Da sitter jeg med ett eksemplar av LG KM900 ARENA. Norsk software :-) Hentet hos DHL idag og tester den nå. Liten og lekker telefon Bilde tatt med telefonen: Endret 23. april 2009 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hadde du orket å skrive litt om den? Brukervennlighet, litt om kameraet, osv? Hadde vært supert! Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er den ute i norske butikker nå? Vurderer sterkt å kjøpe den fra Pixmania (på lager) men er jo så mye dårlige meninger om pixmania + man får ikke norsk software.. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Den er ikke på lager i Norge enda... Etter å ha testet denne nå i 3 dager så blir jeg mer og mer fornøyd. Nå legger jeg iPohne i skuffa en stund og bruker denne istedet. Legger ut en førsteinntrykk test under test sekjsonen i løpet av dagen MED bilder Endret 23. april 2009 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
iGH Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hei...Jeg sitter nå også med et eksemplar av LG Arena bestilt fra pixmania med norsk språk og ordbok. Er særdeles imponert etter et par dagers bruk. Eneste jeg sliter med er å finne innstillinger for nett og mms. Regner med at grunnen til dette er fordi tlf ikke er i norske butikker ennå og operatørene ikke har oppsett enda. Men er det noen som vet om det finnes manuelle innstillinger til network norway noen plass. (har One Call)......Og jeg lurer på en ting til: Har koblet til med wi-fi men det skjer liksom ingenting. Har foreløpig ikke klart å surfe med den selv om jeg er koblet til...ellers foreløpig en helt fantastisk mobil!!!!!!!! P.s: Fordi av dere som lurer på hvordan interfacen og tlf fungerer legger jeg her ved en link til LG's emulator på nettet hvor dere kan prøve deler av tlf http://arena.lgmobile.com/emulator/ Endret 23. april 2009 av iGH Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 På min så har jeg ikke gjort noe. Den fant riktige innstillinger ut fra operatør av sim korter. Alle innstillinger er Telenor og jeg har ikke gjort noe. WiFi fungerer meget bra her men det går saktere en iPhone som er helt rå på trådløs nettverk Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg lurer litt på å kjøpe telefonen, men er et par ting jeg lurer på. Kan jeg koble denne telefonen til min Acer Netbook via Wifi, og da surfe på min Acer netbook gjennom telefonen via 3G? Og hvordan er kvaliteten på video-opptak? Noen som kan filme litt så vi får se? Lenke til kommentar
stormelf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvilken nettleser er installert på KM900 fra fabrikken? Kan man installere Opera Mobile? Kan man installere Opera Mini? Lenke til kommentar
iGH Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvilken nettleser er installert på KM900 fra fabrikken? Kan man installere Opera Mobile? Kan man installere Opera Mini? Ja Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 iGH: Det der var ikke mye til hjelp. Du kan _ikke_ innstallere Opera Mobile. Du kan installere Opera Mini. Medfølgende web-leser er proprietær og laget av LG. Lenke til kommentar
naturb Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Flyttet til lesertest tråden... Endret 9. mai 2009 av naturb Lenke til kommentar
a7x Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er det mulig å innstallere java programmer på denne? Spill og sånt Lenke til kommentar
a7x Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Til dere som har den.. Har en viewty nå, noen som kan sammenligne kjappheten? er den raskere enn viewty? Og en ting til: tar det lang tid å starte kameraet og ta bilder? Vurderer denne her STERKT! Lenke til kommentar
Hel Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kunne godt tenke meg en sammenligning mellom denne og iPhone 3G, og da med fokus på hvordan Arena klarer seg på iPhones sterke sider (at den tar bedre bilder osv tar jeg for gitt). Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Noen av mine meninger får du her, et eget punkt angående Arena vs iPhone. Lenke til kommentar
Coc0 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Har nettopp fått mitt eksemplar av LG Arena. Fant fort ut at den ikke leser nr i kontaktlisen uten +47 foran. Greit tenkte jeg, får bare legge det til på alle kontaktene. MEN så kom det store problemet: Jeg finner ingen mulighet til å redigere en kontakt som alerede er lagt til. Mulig jeg er stokk dum, men har lett og prøvd alt. Hadde satt stor pris på om noen kunne fortelle meg HVOR i menyen dette valget eksisterer. -K r i s s y Edit: fant det ut til slutt Endret 29. mai 2009 av Coc0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå