vofferud Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei står litt dumt ovenfor men vet ikke hvordan forklare det bedre. jeg skrudde av min pc med kabelen fordi den ble så jævliug treig. pga virus tror jeg. da jeg nå skrur den på kommer jeg ikke forbi der navnet på pcen står og press DEL to enter setup. jeg har presset alt på tastaturet egetnlig og ingenting skjer. noen som vet noe man kan gjøre for å resette den eler noe? vil bare komme inn å formatere hele greia, så håper noen kan hjelpe meg:) på forhånd takk Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Du har postet på forum for stuepcer. Kan ikke forvente noen svar her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=264599 Endret 21. april 2009 av obergeru Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 hehe da så, får vel flytte den da:) Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Dette er vel den delen av forumet man bruker hvis ikke maskinen fungerer? Står ingenting i reglene om hvilke maskintype det gjelder for. Maskinen hans virker ikke, ergo blir vel dette riktig forum?? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Dette er vel den delen av forumet man bruker hvis ikke maskinen fungerer? Står ingenting i reglene om hvilke maskintype det gjelder for. Maskinen hans virker ikke, ergo blir vel dette riktig forum?? Denne posten er flyttet. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 noen som kan kome med hjelpfulle svar også her..? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 noen som kan kome med hjelpfulle svar også her..? Skjer det noe når du presser DEL? Kommer du inn i bios? I såfall kan du endre oppstartsrekkefølgen til maskinen. Sett cd/dvd-rom som førstevalg. Sett inn cd/dvd med XP/Vista og restart maskinen. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 gjorde ikke det nei. men nå plutseliug kom jeg inn, men etter ca 10 minutter ble alt sinnsykt tregt så måtte bare ta strømmen. hatr fått tak i en windows xp proffesional service pack cd, men er ikke sikker på hva jeg skal bruke den og hvordan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå