tormoddf Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Nytt Fallout-spill er underveis fra Obsidian Entertainment som har tatt opp stafettpinnen. Les mer Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hmmmm, dette kan jo blir ganske bra. New Vegas kan bli New Reno 2.0 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hah, jeg var raskere en spillverket.no ^^ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1100713&hl= Gleder meg til vi får litt mer info. Jeg bryr meg egentlig ikke hvilken motor det er, nå virker det som om Fallout går tilbake til røttene med Chris Avellone i styringen! Endret 20. april 2009 av KristofferAG Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Og jeg var raskere enn deg! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry13572206 Lenke til kommentar
Dal Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vil heller vite når Broken Steel DLC kommer ut Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Og jeg var raskere enn deg! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry13572206 Og jeg visste det før deg igjen. http://no.fallout.wikia.com/index.php?titl...;action=history hihi. Broken Steel? IGN sier 30. september. Finner ingen andre kilder for det. Men ellers er det i slutten av april/begynnelsen av mai. Hvem vet? Så lite informasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hva Todd Howard og Bethesdas egne utviklere nå holder på med er det neste store spørsmålet. Vi krysser fingrene for et nytt Elder Scrolls-spill. Har da vært kjent en stund nå at de jobber med Elder Scrolls V Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Klart de gjør. Jeg håper bare at dette nye Fallout-spillet er en taktikk de har gjort for å skvise penger ut av deres gammel software. Jeg tror og håper at Bethesda har investert i nyere software som spillmotor og Euphoria engine blant annet for TES5. Og at de har leid Obsidian til å lage et spill på gammel software så de får skviset ut så mye som mulig ut av GameBryo. Håper så inderlig at TES5 vil bestå av litt nyere software! Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Får håpe Oblivion V blir mye mer stabilt og bedre kodet en IV. Var så lei av det etter en stund at jeg bare slettet hele dritten (etter at alle savene mine ble ødelagt, så klart ). Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Erhm, Elder Scrolls V mener du vel? Oblivion er Elder Scrolls IV. Og ja, kodingen har mye med spillmotoren å gjøre. Nå skal det jo sies at Bethesda gjorde en suveren jobb med motoren for Fallout 3 da den kjører langt bedre enn Oblivion som er flere år gamlere. Likevel skinner det gjennom at motoren har sine svakheter, spesielt på animasjonssiden. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg blir egentlig ikke så ufattelig skuffet om de bruker samme motor. Så lenge det er MYE historie, og den følger lore. Samme med Vegas, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 tror sjangsene er store for at de bruker den nye motoren som blir brukt til TES5 Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Obsidian står ikke bak utviklingen av neverwinter nights serien, de står bak utviklingen av neverwinter nights 2. Håper de tar seg bedre tid til å ferdigstille produktet før de gir ut fallout, en det de gjorde med nwn, fyttikatta så mye bugs å elendighet det var med nwn2. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Obsidian står ikke bak utviklingen av neverwinter nights serien, de står bak utviklingen av neverwinter nights 2. Håper de tar seg bedre tid til å ferdigstille produktet før de gir ut fallout, en det de gjorde med nwn, fyttikatta så mye bugs å elendighet det var med nwn2. Det har du selvfølgelig helt rett i. Har korrigert det i teksten. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tror det kan være bra at Obsidian blandes inn i miksen. Men vi får se, har begynt å bli litt for gammel til å håpe på spill på forhånd AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg