Gå til innhold

Skal jeg kjøpe WD 1 TB eSATA?


Anbefalte innlegg

Hei..

Min WD 500 GB eksterne Harddisk begynner å flyte over... Lettere sagt, jeg trenger mer plass!

Så jeg tenkte jeg skulle investere i en ny EKSTERN HD. Og den skal ha mins 1 TB. Jeg har mye film og serier, noe som stjeler mye plass, og jeg er ikke villig til å slette..

Tenkte å bruke den jeg allerede har (WD 500 GB) til allt annet enn Film, og så bruke en eventuell ny HD til bare film...

 

Det jeg enkelt og greit lurer på, er om DENNE er noe å sattse på..

Noen som har erfaring med denne? Jeg er jo veldig fornøyd med den Hardisken jeg har, som er en Western Digital..

Jeg har visst eSata ingang på hovedkortet, så hvorfor ikke få litt fart på sakene i samme slengen?

 

Takk

Endret av bfplayer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt noe positivt om de fra WD hvertfall. Eneste noen som har hatt en del som har kræsja før og sånn, men det kan jo skje med alle harddisker. Når det er sagt har jeg selv en slik en: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=375639

og anbefaler den selvfølgelig på det varmeste. Den har også ganske god hastighet:-) Har du litt mer penger å legge i disken ville jeg gått for den på 1,5TB, angrer selv på at jeg tok den på bare 1TB :(

Lenke til kommentar
Hei..

Min WD 500 GB eksterne Harddisk begynner å flyte over... Lettere sagt, jeg trenger mer plass!

Så jeg tenkte jeg skulle investere i en ny EKSTERN HD. Og den skal ha mins 1 TB. Jeg har mye film og serier, noe som stjeler mye plass, og jeg er ikke villig til å slette..

Tenkte å bruke den jeg allerede har (WD 500 GB) til allt annet enn Film, og så bruke en eventuell ny HD til bare film...

 

Det jeg enkelt og greit lurer på, er om DENNE er noe å sattse på..

Noen som har erfaring med denne? Jeg er jo veldig fornøyd med den Hardisken jeg har, som er en Western Digital..

Jeg har visst eSata ingang på hovedkortet, så hvorfor ikke få litt fart på sakene i samme slengen?

 

Takk

 

Jeg har denne disken og har ikke hatt noen problemer så langt. Den er rask og enkel å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...