haugsand Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Noen av spillene vi bruker å spille, kommer ikke på flere i farta. -Need for Speed III -Age of Empires II -Blobby Volley -Fifa 2001 -Hjerter -Starcraft Grunnen til at lista domineres av "utdaterte" men klassiske spill, er at innholdet i maskina mi ikke kan sies å være det beste på markedet. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hmm... er skuffet over at ingen her spiller Quake 2.. Det er når kameratene mine og jeg fyrer opp spillet at vi mimrer tilbake til tiden da vi var små snørrunger Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Noe som blir spilt mye er: Jedi Knight 2 Quake 3 Unreal Tournament 2003 Noe som blir spilt litt er: Delta Force Black Hawk Down Vietcong Blobby Volley Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Vietcong, Delta Force Black Hawk Down & CS Lenke til kommentar
KatteKvinne Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 CS, CS, CS og atter CS Og litt wc3 da Lenke til kommentar
(WarLord)_ZeZar Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Som temaet sier.Hva spiller dere på LAN? og da vil jeg ikke høre CS for det spiller jo nesten alle. Gjett??? Praetorians Selvfølgelig... Neida, Praetroians, WC3, LITT cs, OP, Empire Earth, og tja, RoN når det kommer. Linker btw 1 gang i uka. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Soldat og C&C Generals SOLDAT!!! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Spiller nesten kun Operation Flashpoint og Battlefield 1942: Road to Rome det er en i min LAN krets som spiller OF hele tiden når det ikke er noe annet som spilles. Ingen andre gidder å bli med på OF , men han spiller det uansett er det virkelig så kult?? har aldri hatt sansen for det jeg :-? ja i min også :smile: Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 spiller mest starcraft, warcraft III og soldat jeg!!! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Thanatos: får jeg anbefale et snarkurs i quoting? tror ikke jeg har sett noen poste fire på rad før... bruk [.quote=nick] (uten .) foran alt det du skal sitere, og bruk vinduet under som viser tidligere poster når du skriver... avslutt så med [./quote]... sleng gjerne inn flere quoter i en post, det ser penere ut i tillegg til at det blir ryddigere å lese... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 .....tror ikke jeg har sett noen poste fire på rad før... http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=7...=asc&start=1180 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 .....tror ikke jeg har sett noen poste fire på rad før... http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=7...=asc&start=1180 my god... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå