OlaTK Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Som temaet sier. Hva spiller dere på LAN? og da vil jeg ikke høre CS for det spiller jo nesten alle. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Spiller nesten kun Operation Flashpoint og Battlefield 1942: Road to Rome Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 PVK, BF, UT2k3, WC3, Generals, +++ ...og når det er veeeeldig kjedelig laster jeg ned nye HL-mods og prøver dem i MP. Svært morsomt til tider... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Spiller nesten kun Operation Flashpoint og Battlefield 1942: Road to Rome det er en i min LAN krets som spiller OF hele tiden når det ikke er noe annet som spilles. Ingen andre gidder å bli med på OF , men han spiller det uansett er det virkelig så kult?? har aldri hatt sansen for det jeg :-? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Vel jeg må si at jeg elsket spillet når det kom og jeg elsket det i over et år, men etter det så har det kun vært de nye addonen som Comanche og BAS addonene som har hold meg med OFP. Burde prøver OFP igjen med de addonene. Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Spelar som regel CS:) men utenom det er Civ3 PTW nydeleg på LAN:smile: . Q3 er også litt artigt:) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 q3, cs, wc3, rtcw, raven shield, bf1942, mohaa....... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Flyr ikke så ofte rundt på LAN lenger, men når jeg er går det mye på Jedi Knight 2. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 spiller CS med WC3 mod.. ganske arti... får levels osv.. ellers ren CS, ren WC3 , BF, jedi knight, devastation ,raven shield og andre småspill da... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Alt annet enn cs helt enig. Skjønner ikke hvorfor cs er så populært egentlig. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 C&C Generals, Raven-Shield, Mohaa, BF1942 & CS Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ingen som spiller Q2 lenger? Til tross for at det begynner å dra litt på åra så er det fremdeles rått! Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Spelar som regel CS:) men utenom det er Civ3 PTW nydeleg på LAN:smile: .Q3 er også litt artigt:) Roter jeg svært nå eller spiller du Civilization3 i LAN? Blir ikke slike runde spill noe treige når det starter å trekke litt uti omgangen? PTW hva står det for? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Civ3 PTW = Civilization 3 Play The World. Er det ikke? Uansett, så lenge det ikke er CS så går det ann på LAN. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 På sist LAN, som vi hadde i påskeferien ble det for det meste spilt: 1. Championship Manager 4 2. Age of Mythology 3. Battlefield 1942 4. CS (Nei, jeg liker det ikke, men man må jo være med!) Vi brukte nesten 90 timer bare på CM4. Og det er da "effektiv" spilling!!! Glemte selvsagt å nevne American Conquest... Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Civ3 PTW har ein turnless multiplayer mode.... Ulempa er at det byrjar, som du sa, å gå litt seint/hakkete mot slutten av gamet.. men so er det ikkjel like greit i drive utnyttande diplomati på folk som faktisk kan å tenke sjølv Førre LAN spelte vi faktisk ein del DOOM ikkje sikker på kva DOOM det vart, men det var ikkje originalen :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå