zicoz Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) En vanlig raiser screw hever hovedkoret ca 7mm: Har sett igjennom boksen jeg har med dataskruer, og der lå det en som hever kortet 14mm, men jeg aner ikke hvor den kommer fra, er det mulig å få kjøpt slike separat? Skulle helst hatt en som er enda en millimeter høyere, gjerne en 18-19mm. Endret 20. april 2009 av zicoz Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Man kan jo skru sammen to og to. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Problemet er at jeg da må skru sammen tre, og da blir det for høyt igjen. Men får se hva jeg kommer frem til. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Vil det ikke bli problem å få I/O Shield til å passe hvis man benytter lengre avstandskruer enn kabinettet originalt ble levert med? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kanskje dette: eBay Søk på 'Standoff screw' så finner man mange forskjellige. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Vil det ikke bli problem å få I/O Shield til å passe hvis man benytter lengre avstandskruer enn kabinettet originalt ble levert med? Tradisjonelt sett ja, men jeg tenker på å bygge eget kabinett, og da er ikke det ett problem. Kanskje dette: eBay Søk på 'Standoff screw' så finner man mange forskjellige. Se der ja, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå