Joakim Skurk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) AVLYST! For første gang arrangeres det i høst Black- og Deathmetal-festival på Glassheim(Se www.untouchables.no), 3520 Jevnaker(20 min øst for Hønefoss). Kart. Jævelskapen går av stabelen 2. og 3. Oktober. Hittil bekreftede artister: (Trykk på bandnavn for å komme direkte til bandets myspace) 1349 Dødheimsgard Susperia Ragnarok Dead Trooper Nebular Mystic Svarttjern Stillhet Alsvartr Thyrus Illnath Kvælt The Ugly Headliner 3. okt TBA! Innlegget vil bli oppdatert ettersom flere artister bli annonsert. Electric Eye Tattoo Crew vil være til stede for de som også vil bli svarte i huden, og merch og plater vil også kunne kjøpes. Ønsker bandet ditt å spille? Vennligst send en mail til [email protected] eller kontakt www.livewirebooking.com Info ang. billettsalg osv. kommer etterhvert. Sees vi? Andre linker: Thorbjørnrud Hotell - Kart Facebook-event - Inviter alle du kjenner! The Untouchables Hard Rock Club [MySpace] AVLYST! Endret 28. september 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) DHG er bekreftet? Trodde de hadde pause, men kommer de kommer jeg! Endret 20. april 2009 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 DHG er bekreftet? Ja. DHG er bekreftet. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Da er jeg også bekreftet. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hva slags aldersgrense er det snakk om? Endret 20. april 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er hønefoss sånn 3 timer unna oslo? Mener å huske vi kjørte forbi hønefoss når vi skulle spille inn demo i et studio langt utti huttiheita en gang. Kan man ta tog dit? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hva slags aldersgrense er det snakk om? Dette er jeg ikke sikker på. Skal komme tilbake til det så fort jeg vet. Er hønefoss sånn 3 timer unna oslo? Mener å huske vi kjørte forbi hønefoss når vi skulle spille inn demo i et studio langt utti huttiheita en gang. Kan man ta tog dit? Fra Oslo bruker man vel 1 time til Hønefoss via Sandvika. Når man skal til Jevnaker kan man like gjerne kjøre retning Gjøvik. Her er kart: http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D667886...26tab%3Daddress Når det gjelder tog, skal det være mulig å ta tog mot Gjøvik, gå av på Roa stasjon, for så å ta buss til Jevnaker som er 10-15 minutter unna. Endret 20. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eller ta TIMEkspressen rute 10 til Hønefoss og ta buss derfra. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Det er også en mulighet. Jeg er ikke like kjent med alternativene som går via Hønefoss, da jeg bor på motsatt side selv. Edit: 1349 annonsert som første headliner! De spiller 2. okt. Endret 20. april 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Håhå, Svarttjern blir fint. De hadde jo med seg saueskalle sist de var på Glassheim: Skal forresten gjøre alt i min makt for å komme meg på denna festivalen på snik-vis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg kan smugle deg inn under frakken? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du stiller med frakk, sier du? Forlokkende tilbud, men denna dama jobber i lokalavisen, og har nærmest slått rot på Glassheim. Regner med det ordner seg, hvis ikke skal jeg si fra, Bytex ^^ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) The Ugly er bekreftet! Endret 14. mai 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Susperia spiller! I tillegg vil en siste headliner bli annonsert snarest. Billettinfo og program kommer i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå