-Teddy- Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Skjøt litt i går kveld, første fototuren på lenge. Et par svaner kom brått padlende forbi. Har beskåret dem og tafset litt i Ljosstoga til jeg fikk effekten jeg ville. Vet at de ikke er teknisk perfekte mtp på fokus, bevegelsesuskarphet og "balanse", men jeg føler jeg fikk fram det jeg ville allikevel. Ka du tru? VW, Love is in The Air 1/6s, f/9, 92mm, ISO200 Kapp! 1/6s, f/18, 90mm, ISO200 Lone Rider 1/320s, f/5.6, 200mm, ISO800 Utstyret er forøvrig et D50 m/Nikkor 55-200mm VR og pola. EDIT: Fikk dette bildet av en kompis som tok et bilde av meg mens jeg tok bildene over. Ikke noe han egentig vil ha kritikk på, bare for moro. Endret 20. april 2009 av -Teddy- Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bilde nr.3 var aldeles nydelig!! Utrolig detaljerikt bilde av en nydelig skapning. Så tett og fint med kjempefine farger. Bilde 1 & 2 syns jeg ikke var like heldig.. Eller dvs jeg syns ikke etterbehandlingen var heldig. Ble litt for malerisk for min smak Moro å se "arbeidsvinkelen" din og at du gikk inn for oppgaven :!: Lenke til kommentar
BSP Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 likte lonerider desidert best! herlig perspektiv og fine detaljer Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Takk for tilbakemeldinger Er dog helt uenige med dere da jeg syns at bildet "Lone Rider" er det kjedeligste av dem. Mulig best fototeknisk, men det blir alt for kjedelig for min del. Min favoritt er det første bildet, føler det gir meg noe mer. Menmen, smaken er som baken, den er delt i to. Sendte forøvrig inn det første bildet til Moss Avis og fikk det på sistesiden av avisa. "Dagens Bilde" er en fast sistesidespalte med ett leserbilde hver dag. Morsomt. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er helt enig med deg i at det første bildet er best. I det andre bildet kunne du kuttet litt i toppen, men også dette er et bra bilde i mine øyne. Lenke til kommentar
Crytrus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 ''Lone Rider'' er et fantastisk bilde etter min smak:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå