Gå til innhold

BK: Svaner i skumringen

Anbefalte innlegg

Skjøt litt i går kveld, første fototuren på lenge. Et par svaner kom brått padlende forbi.

Har beskåret dem og tafset litt i Ljosstoga til jeg fikk effekten jeg ville. Vet at de ikke er teknisk perfekte mtp på fokus, bevegelsesuskarphet og "balanse", men jeg føler jeg fikk fram det jeg ville allikevel.

Ka du tru?

VW, Love is in The Air

1/6s, f/9, 92mm, ISO200

post-50769-1240245638_thumb.jpg

Kapp!

1/6s, f/18, 90mm, ISO200

post-50769-1240245661_thumb.jpg

Lone Rider

1/320s, f/5.6, 200mm, ISO800

post-50769-1240245672_thumb.jpg

Utstyret er forøvrig et D50 m/Nikkor 55-200mm VR og pola.

EDIT: Fikk dette bildet av en kompis som tok et bilde av meg mens jeg tok bildene over. Ikke noe han egentig vil ha kritikk på, bare for moro. :wee:

post-50769-1240247578_thumb.jpg

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilde nr.3 var aldeles nydelig!! :new_woot:

Utrolig detaljerikt bilde av en nydelig skapning. Så tett og fint med kjempefine farger.

Bilde 1 & 2 syns jeg ikke var like heldig.. Eller dvs jeg syns ikke etterbehandlingen var heldig. Ble litt for malerisk for min smak :ph34r:

Moro å se "arbeidsvinkelen" din og at du gikk inn for oppgaven :!:

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger :)

Er dog helt uenige med dere da jeg syns at bildet "Lone Rider" er det kjedeligste av dem. Mulig best fototeknisk, men det blir alt for kjedelig for min del. Min favoritt er det første bildet, føler det gir meg noe mer. Menmen, smaken er som baken, den er delt i to. :wee:

Sendte forøvrig inn det første bildet til Moss Avis og fikk det på sistesiden av avisa. "Dagens Bilde" er en fast sistesidespalte med ett leserbilde hver dag. Morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...