Dimnar Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei, skal kjøpe meg ny sykkel, også har jeg sett på noen Mongoose sykler til rundt 7000 - 8000 (Fulldempet XC) . Dette er på amrikanske nettsider. Så det kommer toll i tilegg. Er det noe å spare på å bestille sykkel fra statene? Har også en kompis som jobber i sykkelbutikk så jeg får 20% hvis jeg kjøper oss han. Hvor får jeg mest sykkel for pengene? Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Ingen som har noen innspill? Lenke til kommentar
opar Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nå vet jeg ikke hva du trekker de 20% fra, samme pris som på nettsidene eller er det en annen pris i butikken? Blir dog kanskje lettere å kjøpe av en kompis i sykkelbutikken på flere måter, du kan spørre om å få prøve sykkelen (aldri kjøp en sykkel uprøvd), du kan få hjelp til å stille inn sykkelen til deg og etter din kropp etc. Blir også lettere med tanke på garanti hvis det er feil med noen deler, blir jo fort knøvlete å sende sykkelen i fra seg, kontra det å levere den inn i sykkelbutikken å be dem fikse feilene sporenstreks. For man forventer jo at alt er i orden med sykkelen når man først kjøper en, selv om dette ikke altid er tilfelle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå