erot71 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Tenkte jeg skulle kjøpe meg et ratt. Bør jeg betale 500 ekstra for Mono ? Hva er forskjellen ? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg synes i alle fall at MOMO er verdt noen kroner ekstra! MOMO Racing rattet er av en helt annen kvalitet enn Wingman Formula Force GP. Rattet er tykkere, har behagelig gummigrep, bedre pedaler, bedre hendler for sekvensielt gir, girspak (også sekvensiell) og flere/bedre knapper på rattet. Jeg har brukt begge en del (har selv MOMO Racing ), og er ikke i tvil. Wingman Formula Force GP er et OK ratt til en god pris, men prøver du et MOMO-ratt er det "ingen vei tilbake". Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Ok, takk for svar, da går jeg for MONO. Lenke til kommentar
Oyos Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 erot71 : har du vurdert MS sitt Force Feedback ratt med pedaler? Har det selv og syns det er veldig godt. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Mener jeg leste noe om mangel på XP driver til sidewinder. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ok, takk for svar, da går jeg for MONO. Det kommer du garantert ikke til å angre på, men det heter MOMO (så du skrev MONO i overskriften også). Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Ok, da går jeg ikke for MONO, men MOMO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå