Rescon Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei. Er det noen her som har kunnskap om overnevnte moped? Gasswire har røket oppe ved gasshåndtaket, eller hva det kalles. hehe Jeg er grønn når det gjelder mopeder. Jeg skrudde litt på den, og fant ut at jeg må løsne hele wire fra håndtaket og helt ned til motor. Jeg hadde håpet at den var 2delt, og det er den, men den er innelukket i en plastikdings, som IKKE går an å åpne??? Hjelp ønskes sårt!!! :S Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du mener at den går fra håndtaket som 1 wire, ned til en svart plastikkboks, som deler den opp til 2 kabler? 1 går til forgasseren og 1 til oljepumpa. Du må nok kjøpe helt ny wire, koster ikke mer enn hundrelapp. Send mail eller ring til mc-deler.no og crash.no Hvis de ikke har, hør med forhandler. Lenke til kommentar
Rescon Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Du mener at den går fra håndtaket som 1 wire, ned til en svart plastikkboks, som deler den opp til 2 kabler?1 går til forgasseren og 1 til oljepumpa. Du må nok kjøpe helt ny wire, koster ikke mer enn hundrelapp. Send mail eller ring til mc-deler.no og crash.no Hvis de ikke har, hør med forhandler. Takk for hjelpen! Var ikke dårlig pris det nei Lenke til kommentar
Rescon Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Et spørsmål til... er det vanskelig å skru av wire ved oljepumpa? Jeg finner nok ut av det, men har et inntrykk av at det er mye mekking hehe... Lenke til kommentar
Rescon Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 En ting til...halvveis av wire`en er det en liten boks som deler wire`en i to. Så er spørsmålet, hvordan får jeg ut den første wire`en??? hmmm...setter veldig pris på om noen kan hjelpemeg med dette. Jeg ringte til et verksted, men de forstod heller ikke hvordan det skulle gjøresut fra tegninger. På forhånd takk. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Når du kjøper ny gasswire får du med alt. Den som går fra håndtaket og ned til boksen, selve boksen og de 2 to som kommer ut fra boksen. Så jeg forstår ikke helt hvorofor du skal ha den ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå