Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer forferdelig mye på historien i Cod 7 vis det kommer ut da XD

Håper det ikke blir sånn cyber war eller noe sånt, det blir forferdelig kjedelig.

Venter til Modern Warfare 2 komemr ut, det blir sjukt bra :D

De skulle jo fått med seg noen flere styrker fra Europa da, kanskje det komemr i 2'a?

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor henger folk seg så opp i at han kaller det som kommer etter Modern Warfare 2 for CoD 7?!? World at War har alltid vært CoD:5 for meg, og MW2 blir CoD:6. Litt mye OT i den tråden her synes jeg =S

Men MW 2 blir jo en expansion til 1'ern. Eller en såkalt "follow up"

Så nei, det blir heller CoD 4 (2)

Lenke til kommentar
Nå kommer det ikke en Call of Duty 6, det vil ikke hete det, men heller hete Modern Warfare 2...

har jeg i det hele tatt nevt Cod 6?

Hvorfor skulle du snakke om Cod 7 da?

Er som om jeg skulle lure på hvfordan Sims 8 blir...

Hmmm ja ok viss du er så trang i buksen så kan jeg bytte navn til Cod 6 jeg lurer bare på hva som vil skje i den neste runden etter Warfare 2...

Lenke til kommentar
Hvorfor henger folk seg så opp i at han kaller det som kommer etter Modern Warfare 2 for CoD 7?!? World at War har alltid vært CoD:5 for meg, og MW2 blir CoD:6. Litt mye OT i den tråden her synes jeg =S

Helt enig med deg når det gjelder navn, For meg så blir MW2 nummer 6 i rekken og ikke en follow up, litt rart å kalle foreksempel Fifa 09 follow upen til 08? Det e bare et eksempel.

Å ja svarer fo de andre her og, Alle vet at i MW2 er handlingen i det 21 århundret, jeg lurer på om CoD 7 blir sånn starwars battlefront lignene...

Lenke til kommentar

Police Quest -> Police Quest 5: SWAT - > SWAT 2

Vi hadde først Police Quest, et ganske interessant adventurespill. Det femte forandret alt og handlet om et SWAT-lag. Dette ble så populært at få husker hvor det hele startet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...