Gjest Soft Flora Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei. Velger å ta dette som gjest fordi jeg mener at kompisene mine trenger å vite at jeg ikke er helt fornøyd med øyebrynene mine. Jeg er en gutt på 18. Øyenbrynene minne er ganske store. De er tjukke og lange. De hadde muligens vært sammenvokste om jeg ikke hadde hatt barberhøvel. Går det ann å gjøre noe med dem for å få de normale? Synes det er litt "stress" å bruke barberhøvelen mellom dem. Er vanskelig å få det til å se bra ut. Kunne tenke meg å tynne ut øyebrynene helt. Har hørt at frisører kan fikse øyebryn. men de vekser vel like fort ut igjen? Har litt større en han på dette bildet: Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Å nappe øyenbryna kan jo vere med på å halde dei i sjakk. Dette må dog gjerast jamnleg og kan vere smertefullt dersom ein har mange og tjukke hår. Eventuelt kunne ein jo tatt laserbehandling av området mellom bryna, men då må ikkje pengar vere noko problem, då det er ganske dyrt. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Flere behandliner med laser burde fungere, men kan legge til at på damer så er det bedre med tykke øyenbryn enn syltynne (unaturlige), men folk er forskjellig. Endret 20. april 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det går jo alltids an å bruke voksstriper, da vil hårene vokse ut igjen en del senere enn om du bare napper med pinsett eller barberer. Elektrolyse er også et alternativ, men jeg synes du burde forhøre deg hos en hudpleier. De har ofte flere løsninger for hårfjerning. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Litt småplukking og trimming er penere. Voks osv kan ofte virke ganske markant på gutter. Fordi en helt ren linje med øyebryn er ikke særlig vanlig på gutter flest. Det du kan gjøre er å nappe hår som er mellom brynene, og de som er langt under. Så ville jeg kjøpt meg en liten kam som er beregnet for øyebryn og gredd dem nedover/oppover. Da vil du fort se hvilke hår som er alt for lange, og bare klippe dem med en liten saks. Men klipp dem slik at hårene følger den normale "kurven" av brynene dine. Ikke bare klipp i en rett linje. Jeg personlig syntes det er mye penere når gutter gjør det slik. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, det absolutt penest. Spørsmålet er om han gidder bruke så mye tid på det Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det et stort problem for personen så kanskje. Trimme dem er uansett ikke noe man må gjøre ofte som gutt. Men oss jenter som vil ha en clean look så er det et evig stress. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Damn straight Synes forøvrig brede øyenbryn kan være vel så attraktivt på et mannefjes, jeg. Men alt innen rimelighetens grenser, selvsagt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kjekke øyenbryn på han mannen der. Om du bare har litt større ser jeg ikke noe problem. (med forbehold om at det kan se annerledes ut på deg). Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hjelper godt på å nappe vekk med pinsett dersom det er noen som slår krøll på seg eller vokser i snåle retninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå