World Of Warcraft Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hei, Vi har oppgradert linja hit til Telenors Turbo sak. Det jeg fikk beskjed om var at DSL modemet motte støtte ADSL2+, noe jeg fant ut at det ikke gjorde, derfor må jeg kjøpe en ny. Hvor får jeg tak i slike? Hadde tenkt til å handle på Komplett.no, men hvilke kategori går de under? Edit: Modemet jeg har nå heter SpeedTouch 510i Endret 8. mai 2009 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Konge Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei, Vi har oppgradert linja hit til Telenors Turbo sak. Det jeg fikk beskjed om var at DSL modemet motte støtte ADSL2+, noe jeg fant ut at det ikke gjorde, derfor må jeg kjøpe en ny. Hvor får jeg tak i slike? Hadde tenkt til å handle på Komplett.no, men hvilke kategori går de under? Edit: Modemet jeg har nå heter SpeedTouch 546i Hvorfor ikke bare bruke Speedtouch modemet/routeren du har for den støtter da ADSL2+ Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Hm, jeg trudde ikke den gjorde det? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hm, jeg trudde ikke den gjorde det? Den støtter ADSL2+ ja. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Ok, da er i hvertfall den grei, takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sett emne som løst da det hjelper våre forum brukere og våre gjester! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå