Pricks Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kan ikke si at øyenfargen nogen gang har hatt særlig mye å si for min del... Hva er galt med blå øyne? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tror trådstarter refererer mer til det å være blåøyd, som i ren, pen og uskyldig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Utrykket blåøyd går vel mer på at man er naiv enn i ren, pen og uskyldig. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 samme hvilken farge øynene har. Det blir PINK-EYE uannsett.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 For en flott tråd Poll? Lenke til kommentar
no1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Øynene er (nesten) alltid det første jeg ser etter hos en jente.. og blå øyne er bare deiligst! Få se bilde a Sportygirl? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Favoritten er mørk grønne øyne dersom jenta er sexy. Blå øyne dersom jenta er søt. De fleste brune/mørke jentene har brune øyne, så hos eksotiske jenter er brunt absolutt godkjent. Det har selvfølgelig null og niks å si, og yndlingsfargen er veldig avhengig av resten av jenta, men jeg kan si at dersom jeg ikke har følelser for personen og kun ser på øyenfargen, så er dette rankingen, sånn ca. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Øyenfarge har ikke så mye å si, det er heller blikket øynene gir meg. Når det er sagt så favoriserer jeg også blå øyne, men det kan være tilfeldig. Lyseblå øyne kan helt klart være flott. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 jeg vet ikke hva som gir dere ereksjon, men spiller øyenfargen inn? jeg har mørke brunt langt hår med to lyse blå store øyne, men kunne tenke meg grønne øyne... Synes de blå mine ser for uskyldige ut.... Men kroppen min er jeg fornøyd med... Sammensetningen. Jeg har lange slanke pene bein, fin hud, og fine hofter, fine passe store bryster... Nei jeg tror ikke kroppen min ser så værst ut nei.... Men jeg liker ikke øyenfargen min, hater den.... hehe...... Selv tenner jeg på allslags øyenfarger på menn, så jeg tenker egentlig ikke over det, faller jeg for en mann så faller jeg for han... Men faktisk så liker jeg veldgi godt blå øyne på menn, men ikke på jenter som meg... Visst du ikke liker øyenfargen din, kanskje du kan prøve linser da?jeg personlig synes sånn brun/blondt hår med lysebrune øyne er penest,.Noe mer du vil si om kroppen din?du glemte å ta med ørene, henda, føttene hehe,. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Linser med farge kan føre til blindhet, anbefales ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg