Sportygirl Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kan blå øyne tenne menn sexuellt? Jeg har så kjip farge på øynene, lyseblå.... Er det opphissende, jeg føler jeg ser så uskyldig ut i blikket... hvordan skal blikket til en kvinne være ? Og hva liker vi hos menn? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gir øyefarge meg ereksjon? Nei. Gir en pen kropp samt ansikt meg ereksjon? Ja, en ganske solid en også. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Øyne og farge alene betyr ikke en ting, og kan aldri si jeg har blitt opphisset av øyne alene uansett farge. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg finner lyseblå øyne utrolig sexy. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg finner øyefarge ganske uvesentlig, men sett mange brunøyde jenter kan sies å være fryktelig søte. Lenke til kommentar
Sportygirl Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 jeg vet ikke hva som gir dere ereksjon, men spiller øyenfargen inn? jeg har mørke brunt langt hår med to lyse blå store øyne, men kunne tenke meg grønne øyne... Synes de blå mine ser for uskyldige ut.... Men kroppen min er jeg fornøyd med... Sammensetningen. Jeg har lange slanke pene bein, fin hud, og fine hofter, fine passe store bryster... Nei jeg tror ikke kroppen min ser så værst ut nei.... Men jeg liker ikke øyenfargen min, hater den.... hehe...... Selv tenner jeg på allslags øyenfarger på menn, så jeg tenker egentlig ikke over det, faller jeg for en mann så faller jeg for han... Men faktisk så liker jeg veldgi godt blå øyne på menn, men ikke på jenter som meg... Lenke til kommentar
citronen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ta på deg en legefrakk - et par briller og legg ut et bilde av deg selv med musefletter. Alternativt PM. Så skal du få en faglig vurdering. Stalker stalked. Hunter hunted. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er vel egenlig uvensentlig hvilken øyenfarge man har, blikket derimot har mye mer å si. En ser/ fester blikket på øynene, men det er hva som er rundt det hele som tenner en, mimikk, smil osv. Kan være at en etterpå fester mye av disse inntrykkene ved å si at h*n hadde bare den nydligste øyenfargen og utbrodere det hele med hva som assosieres med den fargen. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Dette må vel være opp til hver enkelt person. Noen tenner på noe, mens andre tenner på noe helt annet. For meg høres det ikke usannsynlig ut at noen tenner på blå øyne. Jeg er selv svært glade i blå øyne, men tenner vel ikke på øynene alene. Hvertfall må de da ha en ekstra pen form, være spesielt dype og ha en spesiell fin blåfarge. Jeg vil svare: Ja, blå øyne KAN tenne folk seksuelt, men trenger overhodet ikke å gjøre det. Endret 20. april 2009 av MVR Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det var da svært som det med øynene dine plagde deg, du får bruke fargelinser om det er så plagsomt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kan vi få se øynene dine? Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Slutt å overtenk, lev livet! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jeg vet ikke hva som gir dere ereksjon, men spiller øyenfargen inn? jeg har mørke brunt langt hår med to lyse blå store øyne, men kunne tenke meg grønne øyne... Synes de blå mine ser for uskyldige ut.... Men kroppen min er jeg fornøyd med... Sammensetningen. Jeg har lange slanke pene bein, fin hud, og fine hofter, fine passe store bryster... Nei jeg tror ikke kroppen min ser så værst ut nei.... Men jeg liker ikke øyenfargen min, hater den.... hehe...... Selv tenner jeg på allslags øyenfarger på menn, så jeg tenker egentlig ikke over det, faller jeg for en mann så faller jeg for han... Men faktisk så liker jeg veldgi godt blå øyne på menn, men ikke på jenter som meg... Hello there! OnTopic: Blå øyne når man har brunt hår er nydelig. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har hørt at grønne øyne står høyt i kurs i USA, noe sannhet i dét? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er vel smak og behag det. Blir vel ikke akkurat tent av blå øyne, men blå øyne er pene øyne for å si det slik. Personlig liker jeg f.eks ikke brune øyne:) Lenke til kommentar
Sportygirl Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Er vel smak og behag det. Blir vel ikke akkurat tent av blå øyne, men blå øyne er pene øyne for å si det slik. Personlig liker jeg f.eks ikke brune øyne:) ------------------------------- opptikeren min sier at jeg har pene øyne, hehe .....så får stole på at de er pene nok hehe.... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Øyenfarge er noe jeg bryr meg fint lite om, synes kanskje brune store øyne er ''penere'' enn f.eks blåe eller grønne, men alt i alt betyr det ingenting. Blir heller aldri seksuelt opphisset over noen øyne. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Myten sier at blå øyne gir uendelig mengde knull i asia. På tide med en tur? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Myten sier at blå øyne gir uendelig mengde knull i asia. På tide med en tur? Tror du har mer lykke med naturlig blondt hår. I de mindre landsbyene som ikke er globaliserte er det svært få som i det hele tatt har sedd noe annet en asiatere. I værste fall kan du risikere å bli omringet og bli en "sirkusattraksjon" Glemte å si: Øyner tenner meg ikke i det hele tatt. Jeg har derimot sedd noen øyne som var en direkte turn-off. Var liksom store, runde, grå øyne. Om øynene er vinduet til sjelen så er ikke grå øyne et pluss i min bok Endret 21. april 2009 av Hamnli2 Lenke til kommentar
Gjest Big_bang Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg finner grønne øyne utrolig sexy, jeg syns også is blåe øyner er fantastisk fine. Men det kommer jo selvfølgelig også på hvem som har øyne. For tror alle ville se helheten i det, og at noen har sexy øyner er bare en prikk over i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg