Natrium Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Sony Alpha A350 Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 20. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Takk Endret 20. april 2009 av Natrium Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 klassisk, deilig å se på, beroligende, er en slager innen bakgrunn på desktopen kategorien Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Jeg likte egentlig ikke dette bildet så godt, litt for kjedelig. Synes også at det kanskje kunne vørt litt skarpere: Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Jeg likte egentlig ikke dette bildet så godt, litt for kjedelig. Synes også at det kanskje kunne vørt litt skarpere: den kan jeg støtte, kanskje også litt kraftigere farger, men ikke mye Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 21. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 klassisk, deilig å se på, beroligende, er en slager innen bakgrunn på desktopen kategorien Det er dette jeg bruker som bilde akkurat nå Jeg likte egentlig ikke dette bildet så godt, litt for kjedelig. Synes også at det kanskje kunne vørt litt skarpere: den kan jeg støtte, kanskje også litt kraftigere farger, men ikke mye Jeg er enig, men dette var det beste bildet av det motivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå