Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei! Det har seg sånn at jeg har kommet i et dilemma. Jeg tror jeg har blitt forelsket i en jente som allerede har kjæreste. Hun har vært sammen med denne typen i ca. 4 månder Vi er begge 20 år gammel. Vi ble kjent med hverandre på diverse fester (hun hadde kjæreste da også) , så ble jeg bare mer og mer kjent med hun. Det var en lang pause mellom oss på ca. 2 månder mellomrom før jeg tok kontakt med hun igjen, fortalte at jeg savnet hun osv.. Vi fant på ting og etter dette har det gått maks noen dager før enten hun eller jeg tar kontakt. Hun tror (tror jeg) at jeg vil at vi bare skal være venner (ettersom jeg sa til henne at jeg bare ville være venn med hun, og det var synd at jeg ikke hadde snakket med hun på 3 månder). Vi har nå snakket veldig mye med hverandre, jeg har prøvd å hinte litt til at jeg faktisk liker henne, men ikke sånn direkte. Noen ganger er det hun som tar kontakt , og noen ganger meg... Nå går det ikke 60 min (selv om jeg er på jobb og gjør andre ting) uten at jeg tenker på hun! Jeg har aldri truffet kjæresten hennes, det er sikkert en grei kar, men jeg klarer ikke å gi slipp på henne. Jeg føler også at hun ikke er så mye med han, og føler at hun tørr å vise mer hvem hun faktisk er - til meg. Jeg er litt forvirret, hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ikke la det at hun allerede er i et forhold hindre deg, det er fortsatt lov å si ifra at du liker henne. Du kommer derimot ikke langt hvis du forsøker å bryte opp forholdet deres, det får hun gjøre selv hvis hun heller vil ha deg. Btw, det er stor sjanse for at du mister henne som venn når du forteller henne at du liker henne. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Heine_* Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Bare ikke finn på noe bak typen hennes sin rygg så lenge de er sammen! utroskap suger samme hvem det anngår Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ville latt dem ro sin egen innsjø og glemt henne Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg er litt forvirret, hva bør jeg gjøre? Enten lar du det ligge og glemmer hele greia, slik du beskriver det så bør kontakten kuttes ettersom du tenker på vedkommende hele tiden. Eller så gjør du noe som ikke kan misforstås, spør direkte og få svar. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Virker som du har tilbrakt for mye tid med denne jenta. Kan være at kjæresten hennes går på skole et annet sted eller er i militæret, og så prøver du å stjele jenta mens han er fraværende. Hvorfor ikke heller tilbringe tid med noen som er singel? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ok, takk for svar : ) Det hjalp meg å endlig få konkrete svar på hva andre sier at jeg burde gjøre istedet for å ta dette vansklige valget selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vi kan ikke velge/bestemme for deg, bare gi deg råd Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Prøv deg på dama, for hun er tapt for deg nå uansett. Mao, hva har du å miste? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du har allerede plassert deg selv pent i vennesonen hennes etter som du faktisk har fortsalt at du kun vil være venner. Og det er en lang vei ut av den sonen hvis hun har fått det for seg at du kun er vennen hennes. However, det er lov å vise interesser og intensjoner, og vise henne at du vil ha mer enn bare vennskap. MEN som Dorian sa, du skal ikke prøve å bryte opp dette forholdet. La henne slå opp med typen først hvis hun vil ha deg som mer enn venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå