Rezern Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei er på jakt etter et program som lar meg brenne backup av pc'en min til en virtuel stasjon(helst til ISO fil), siden denne ikke har cd/dvd brenner. Har prøvd med daemon tools og virtual cd uten hell, må si at det nesten gikk med virtual cd men siden det ikke var cd i stasjonen fikk jeg ikke brent det ut. Noen som har ett bra tips? Lenke til kommentar
Rezern Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 nei funker ikke med ekstern hardisk da denne ikke blir godtatt av backup programmet.så må nok til med noe software for og få det til.. Lenke til kommentar
Thomas_st Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Da tror jeg du har feil backup-program. Dette er et veldig vanlig bruksområde for eksterne harddisker. Kjøpte en ekstern harddisk en gang (Packard Bell tror jeg det var) og der var det med program for å ta backup. Undersøk litt, slike programmer finnes gratis Lenke til kommentar
Rezern Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 det er et slik som følger med for og ta backup av fabrikkoppsettet, da det ikke fulgte med en cd eller noe sånt da jeg kjøpte den. Vet ikke om et annet program kan gjøre samme nytten.? Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg kjøpte ihvertfall en liten USB DVD-brenner til rundt 6-700 kr i tillegg som drives av strømmen fra USB-en. Lenke til kommentar
Thomas_st Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har bl.a. brukt Cobian. Fungerer bra. Ellers finnes jo Google og Download.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå