simentp Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Fikk spillet idag Skal spille det nå så kommer tilbake senere med egne erfaringer/ meninger senere Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Prøv ut MP delen litt og er du grei :o Har du spilt CS før, så prøv å sammenlign med det for meg. Tenker litt på å kjøpe det pga prisen, men orker ikke ett spill som er så stort og barnevenlig, vil liksom ha litt mer fps action Lenke til kommentar
simentp Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Da har jeg spillt det endel Det jeg fort merket meg var att oppdragene var veeeeldig lange På 2 oppdrag brukte jeg 1 Time hehe men da gikk jeg ikke inn for og klare den fort heller da Her er noen ratinger: Grafikk: 8/10 Lyd: 9/10 Handling: 9/10 Spillbarhet: 10/10 Vell det er det jeg mener noen andre mener kanskje noe annet. Det er absoultt verd prisen så her er det bare løpe og kjøpe Har enda ikke prøvd MP delen men hvis den er like god som spillet så blir dette kanonbra Har dessverre ikke spillt CS men sett litt på det og kan ikke si at det er HELT to forskjellige ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå