simentp Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg lurer på om battlefield bad company er verdt et kjøp`? Har ett par ting jeg lurer på: Lengden på spillet? Grafikk? Lyder? Spillets historie? Har bestillt det men lurer på om det egentlig var verdt det Mvh Simentp Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg lurer på om battlefield bad company er verdt et kjøp`? Har ett par ting jeg lurer på: Lengden på spillet? Grafikk? Lyder? Spillets historie? Har bestillt det men lurer på om det egentlig var verdt det Mvh Simentp Spillet er langt nok til å få mange timer med morro. Spillet har en annen grafikk enn de andre battlefield spillene. På en positiv måte. Vet ikke hva du vil vite om lyder, de er vel normal. Bra lydkvalitet på PS3 i alle fall. Verd et kjøp? JA, det er virkelig verd det! Spillet er morsomt og gøyt. Legg spesielt merke til morsomt Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 det er et bra spill ja jeg er veldig fornøyd med mp i dette spillet men i sp så synes jeg det var litt kort men det er et veldig bra og morosmt spill som EMS15 sier Lenke til kommentar
simentp Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 En ting til.. kan man spille co-op? Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 En ting til.. kan man spille co-op? Nei. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vil heller anbefale COD4 om du liker action fps spill. Ala cs med god grafikk og fett våpen system. Men om du derimot vil leke deg og ikke tar ting så seriøst ville jeg heller kjøpt BF. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Vil heller anbefale COD4 om du liker action fps spill.Ala cs med god grafikk og fett våpen system. Men om du derimot vil leke deg og ikke tar ting så seriøst ville jeg heller kjøpt BF. Hehe jeg er nok mere den siste du sa der Men men skal se litt på spillet så kan jeg se om det blir kjøp eller ikke (takk for tipset btw) Lenke til kommentar
Stefo Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvis du har spillet de gammle spillene i serien Battlefield blir du nok litt skuffet, for jeg som hadde tentk til å ha en super Online opplevelse, som det ikke ble. Dem har bare fokusert på Singelplayer biten, som gjør den veldig bra. Så hvis det er bare før å spille igjennom spillet er det et godt kjøp, som du sikkert vet har det men "motor" i spillet sånn at veggene kan skyte hull i, som du sikkert ha sett! Lyden er super, kanskje noen feil i lydene som jeg har hørt, grafikken er ikke det beste jeg har spilt på Xboxen, men veldig godt til å være et Battlefield spill. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er absolutt MP-delen som utgjør dette spillet. Singleplayer er helt OK, men kun til én gjennomspilling. Multiplayerdelen er til gjengjeld svært god i mine øyne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har brukt et stort antall timer online i bad company. Det er utrolig artig og byr på mye variasjon når det kommer til både gameplay og områder. Fra å kjøre tanks gjennom en trang by, til å snipe over en stor kornåker. Lyden er det råeste jeg noen gang har hørt før. Jeg sitter med 5.1 surround, og lyden er helt utrolig fantastisk. Blir overrasket hver gang. Det er bare å sjekke anmeldelser, så ser du at lyd scores høyt på. Grafikken er kjempefin og behagelig. Mange kan reagerer på at de ikke kjører så høy FPS som COD-serien, men det ødelegger likevel ikke for opplevelsen. Så lenge etter release, er det vel ennå kongen når det kommer til hva som kan ødelegges. Utrolig gøy å sprenge seg gjennom vegger for å ta rotta på en kar som sitter og camper. Det koster forøvrig bare 149,- på www.platekompaniet.no Sinnsykt verdt det om du setter pris på et godt multiplayerspill. For 149,- er det verdt det for kun singelplayeren også, synes nå jeg. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Har brukt et stort antall timer online i bad company.Det er utrolig artig og byr på mye variasjon når det kommer til både gameplay og områder. Fra å kjøre tanks gjennom en trang by, til å snipe over en stor kornåker. Lyden er det råeste jeg noen gang har hørt før. Jeg sitter med 5.1 surround, og lyden er helt utrolig fantastisk. Blir overrasket hver gang. Det er bare å sjekke anmeldelser, så ser du at lyd scores høyt på. Grafikken er kjempefin og behagelig. Mange kan reagerer på at de ikke kjører så høy FPS som COD-serien, men det ødelegger likevel ikke for opplevelsen. Så lenge etter release, er det vel ennå kongen når det kommer til hva som kan ødelegges. Utrolig gøy å sprenge seg gjennom vegger for å ta rotta på en kar som sitter og camper. Det koster forøvrig bare 149,- på www.platekompaniet.no Sinnsykt verdt det om du setter pris på et godt multiplayerspill. For 149,- er det verdt det for kun singelplayeren også, synes nå jeg. Ok, det var en god og grundig forklaring Oki har bestillt det paa platekompaniet naa Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har brukt et stort antall timer online i bad company.Det er utrolig artig og byr på mye variasjon når det kommer til både gameplay og områder. Fra å kjøre tanks gjennom en trang by, til å snipe over en stor kornåker. Lyden er det råeste jeg noen gang har hørt før. Jeg sitter med 5.1 surround, og lyden er helt utrolig fantastisk. Blir overrasket hver gang. Det er bare å sjekke anmeldelser, så ser du at lyd scores høyt på. Grafikken er kjempefin og behagelig. Mange kan reagerer på at de ikke kjører så høy FPS som COD-serien, men det ødelegger likevel ikke for opplevelsen. Så lenge etter release, er det vel ennå kongen når det kommer til hva som kan ødelegges. Utrolig gøy å sprenge seg gjennom vegger for å ta rotta på en kar som sitter og camper. Det koster forøvrig bare 149,- på www.platekompaniet.no Sinnsykt verdt det om du setter pris på et godt multiplayerspill. For 149,- er det verdt det for kun singelplayeren også, synes nå jeg. du sa det Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Hmmm hvor lang er leveringstiden for Posten fra Oslo til Molde? Spillet ble sent igår klokken 09 00 ca så skulle vell egentlig hatt spillet idag.. men men har det HELT sikkert i morgen da Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hvordan er SP delen i Bad Company i forhold til COD4 sin SP del ? Endret 22. april 2009 av Anti LFC Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) sammenligner COD4 veldig mye med CS, pluss deilige rank og våpensystemet. altså, action action. BF har jeg ikke nok erfaring med. EDIT: så du ville ha sammenligning. My bad Endret 22. april 2009 av golemm Lenke til kommentar
Stefo Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvordan er SP delen i Bad Company i forhold til COD4 sin SP del ? Singelplayeren på Battlefield BC har mere en historie, som også Cod4 har også. Men det som man finner i BF BC er en story som foregår nå i slag marken, en bedre historie. mens i COD4 har dem "bare" funnet på, det er jo en historie ibunn og grunn. Hvis jeg skulle ha sakt hvem som var best i SP er det selvfølgelig BF BC. Dette er på grunn av at dem har bare fokusert på SP Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ah, kanskje det blir et kjøp da Blir aldri lei av å spille krigsspill med en god story og et fengende gameplay. Råbillig er det jo også! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvordan er SP delen i Bad Company i forhold til COD4 sin SP del ? Singelplayeren på Battlefield BC har mere en historie, som også Cod4 har også. Men det som man finner i BF BC er en story som foregår nå i slag marken, en bedre historie. mens i COD4 har dem "bare" funnet på, det er jo en historie ibunn og grunn. Hvis jeg skulle ha sakt hvem som var best i SP er det selvfølgelig BF BC. Dette er på grunn av at dem har bare fokusert på SP At de bare har fokusert på SP er tull. Det er jo en svært god MP-del der, som i de flestes øyne utgjør hoveddelen av BF:BC. SP-delen er absolutt bra, det er mye humor og action å hente der, men det som gjør spillet verdt å holde på er multiplayeren. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Gleder meg skikkelig til og prøve det etter alle komentarene og oppleve spillet selv.. Synd posten somler sånn.. Ei pakke fra Oslo til Molde burde ikke ta MER en 2dager det har det jo gjort nå :/ Lenke til kommentar
Stefo Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvordan er SP delen i Bad Company i forhold til COD4 sin SP del ? Singelplayeren på Battlefield BC har mere en historie, som også Cod4 har også. Men det som man finner i BF BC er en story som foregår nå i slag marken, en bedre historie. mens i COD4 har dem "bare" funnet på, det er jo en historie ibunn og grunn. Hvis jeg skulle ha sakt hvem som var best i SP er det selvfølgelig BF BC. Dette er på grunn av at dem har bare fokusert på SP At de bare har fokusert på SP er tull. Det er jo en svært god MP-del der, som i de flestes øyne utgjør hoveddelen av BF:BC. SP-delen er absolutt bra, det er mye humor og action å hente der, men det som gjør spillet verdt å holde på er multiplayeren. Jeg synes MP delen var skuff forholdt til de andre i Serien, men det er meeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå