Nichiatu Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 God dag, folkens. Jeg har en Toshiba Satellite A100-860. Jeg har akkurat oppdatert Harddisken siden den forrige gikk føyken. Vel, det jeg opplever som et problem, er at når jeg skal spille.. la oss si... WoW. Blir pcn VELDIG varm etter en stund, for så å slå seg av. Jeg har støvsugd vifte, osv. Og jeg begynner å tro at den faktisk ikke funker. Fins det noen måte å fikse dette problemet uten å drive å sende den på reparasjon og alt det styret der? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Er vel ganske enkelt å sjekke om vifte funker, bare hold året eller leppene mot utblåsingen, da føler du nok en lyd eller luftstrøm. Endret 20. april 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Nichiatu Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Det er en bærbar, ja. Og jeg har prøvd det, viften fungerer ikke, rett og slett. Noen innspill i hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har du fortsatt garanti på den? Lenke til kommentar
Nichiatu Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Det tror jeg ikke. Som jeg har skrevet har den akkurat vært på rep. Men nei, jeg har ikke garanti. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du får vel bare skaffe en ny vifte og bytte ut den ødelagte? Hvor du kan skaffe det klarer jeg ikke å finne ut etter noen minutter med google. Lykke til! Lenke til kommentar
Nichiatu Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Er ikke lett å skaffe vifter for 2002-2006 modeller. Noen som har noe mer? Jeg holder på med litt research nå. Edit: Jeg finner ikke noe om den på Toshiba.no engang. Tror jeg er ganske fucked. :S Endret 20. april 2009 av Nichiatu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå