Gjest Guest_Unhappy_* Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jupp..2 måneder siden bruddet og jeg har klart å holde meg unna han, har ikke tatt noen form for kontakt og det har endt med at han har kontaktet meg og sagt at han savner å prate med meg, men jeg har sagt jeg trenger tid og avstand for å komme over han. Jeg dro til og med til andre siden av jorda for for å komme over han, rotet med en annen fyr og hva er det første jeg gjør når jeg kommer hjem? Jo jeg sender han fyllemeldinger drita full og det ender med at jeg setter meg i en taxi hjem til han og vi ender i senga sammen. Hvor dum var jeg? Hadde den verste fylleangsten etterpå, jeg vet det er sånt som skjer, men jeg var så stolt som hadde klart å holde meg unna han! Huff..jeg klarte virkelig å fucke opp for meg selv der. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du reiser til den andre siden av jorda, men sletter ikke nummeret hans fra telefonlista? Hvorfor er det så viktig at dere ikke må være sammen? Virker som dere savner hverandre begge to. Men det er kanskje tungtveiende grunner, og jeg forstår at du er skuffet over deg selv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Unhappy_* Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du reiser til den andre siden av jorda, men sletter ikke nummeret hans fra telefonlista? Hvorfor er det så viktig at dere ikke må være sammen? Virker som dere savner hverandre begge to. Men det er kanskje tungtveiende grunner, og jeg forstår at du er skuffet over deg selv. Det er ikke viktig at vi ikke må være sammen, men jeg fortalte han at jeg trengte avstand fra han for å komme over han og jeg er redd jeg har ødelagt mer for meg selv ved å ha sex med han. Men jeg savner han jo, men vet at det ikke funker mellom oss. Det er komplisert, mye som har skjedd, var bestevenner før vi ble sammen, jeg har blitt mye såret, men savner han som en venn. Jeg vet ikke hva som er best for meg selv lenger. Jeg føler jeg ikke klarer å leve uten han, men skjønner ikke hvordan jeg skal leve med han heller..if it makes sense? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvem dumpet hvem? Og ikke minst, hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Unhappy_* Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvem dumpet hvem? Og ikke minst, hvorfor? det er meg igjen; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1092009 tror du har svart meg før, så du vet historien, hvis du husker=P Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Og mine svar er like gyldige nå som da Hva med å slette han på mobilen, ansiktsboken, e-post listen og andre plasser du måtte ha spro liggende etter han? Det er det _eneste_ som faktisk hjelper. Om du ikke tar å sparker deg selv i ræva så vil dette fortsette til han ikke gidder mer. Og han vil gidde til han finner hun han vil gifte seg med. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Pytt pytt, hadde du virkelig ikke villet at dette skulle skje så hadde du sletta nummeret hans for lenge siden. Du vet hva du selv er i stand til, også i fylla. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Pytt pytt, hadde du virkelig ikke villet at dette skulle skje så hadde du sletta nummeret hans for lenge siden. Du vet hva du selv er i stand til, også i fylla. +1 Lenke til kommentar
Gjest Guest_Unhappy_* Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 vet vel det..samma, jeg har bare meg selv å takke, sånn er det når man er svak for noen. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Wow, du er sikkert den første i verden som prester å gjøre det! Applaus Lenke til kommentar
Gjest Guest_Unhappy_* Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Wow, du er sikkert den første i verden som prester å gjøre det! Applaus Du kan drite i å ta den ironiske tonen. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 du må vokse opp og gå videre.. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 jeg trodde først dette var en skrytetråd Tips... finn en annen... A lot of fisches in the sea! Reis på utveksling for laaaang tid... aldri kom tilbake og gift deg med en colombianer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå