KarmaZ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Opplever stadig at siden blir litt annerledes spesielt i Internett Explorer enn i feks. Firefox Mozzilla og tilsvarende nettlesere. Har forsøkt alle muligheter, men uansett blir det forskjell. Noen som vet om hvordan man kan få gjort det sånn at alle nettlesere får lik utsende? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hva mener du med lik utsende? Forstår ikke hvor du vil hen, men jeg vil foreslå firefox siden det er både raskt og sikkert. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Det jeg prøver å framskyve er at jeg ikke får likt utsende i Firefox som i Internett Explorer. Altså da ved hjelp av CSS. Jeg selv bruker Firefox, men er ikke alle som bruker det. Derfor burde utsendet være mer eller mindre så likt det går an. Noe jeg ikke har atm. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har du resett margins og paddings? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det kan være en idé å spesifise hva som ser forskjellig ut, trådstarter? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er vanskelig å vite hvorfor det ikke blir likt hos deg uten kode, men 2ting: 1) Doctype 2) CSS-reset Lenke til kommentar
TG10 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eller bare sett opp en funksjon som sjekker brukerens nettleser, og viser en tilpasset side til deres nettleser? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Svaret ditt kunne vært helt normalt og stuereint, TG10 – om vi skreiv 1998 nå. Dessverre er det 2009. Endret 20. april 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
TG10 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Svaret ditt kunne vært helt normalt og stuereint, TG10 – om vi skreiv 1998 nå. Dessverre er det 2009. Kan ikke si at jeg ser helt hvor problemet ligger, men hadde vært kjempefint om du kunne utdype det Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Poenget er at dette er tankegang som hører til i IE/Netscape-æraen. Tilpassede sider, altså. Å sende tilpasset kode er noe litt annet, om det var det du mente — nå for tida er det populært å følge standardene og la nettleserne tilpasse seg etter dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå