Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop tirsdag 21 april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klarer dere slå tilbudsprisen Elkjøp nylig kjørte på PS3 80GB-verjson til 2990,-?

 

Det heter å selge med tap.

 

Hva er innkjøpsprisen?

Dette varierer da det er flere muligheter for innkjøp. Norek, Itegra, Nordisk film & hovedlager. Men en pris på 2990 er kjempefint for kundene selv om ikke det er bra for elkjøp sin lommebok :p

Lenke til kommentar
Klarer dere slå tilbudsprisen Elkjøp nylig kjørte på PS3 80GB-verjson til 2990,-?

 

Det heter å selge med tap.

 

Hva er innkjøpsprisen?

Dette varierer da det er flere muligheter for innkjøp. Norek, Itegra, Nordisk film & hovedlager. Men en pris på 2990 er kjempefint for kundene selv om ikke det er bra for elkjøp sin lommebok :p

 

Jeg har vanskelig for å tro det. Netshop selger til 3300, Elkjøp solgte til 3000 med tap (sies det). Netshop har ikke mye mersalg på utstyr/spill til PS3 da de ikke har spill. Hvorfor har de den da i sitt sortiment når de tilnærmet selger den med tap? Elkjøp kjøper inn enorme mengder, så at de med 3000 selger med tap, mens Netshop ikke gjør det for 3300 rimer ikke for meg. Jeg kan kanskje gå med på at Elkjøp solgte for å gå i 0 på selve konsollen da de har godt utvalg i spill/utstyr for mersalg.

 

Wii har gått betrakelig ned i produksjonskonstnad siden den kom. Det er jeg rimelig sikker på at PS3 også har gjort.

 

Skulle gjerne hørt noen uttale seg om dette som virkelig vet. Det vil si innkjøper eller lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Skal vi nå se... 14stk på lager..

Supertirsdag.. =.. kvitte seg med ukurans + en og annen godbit fra lageret

Dream on D0-hunters..

:rofl:

 

PS.

Dobbeltpostet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...