-Tommy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Okey, noen som kan oppdatere meg med tidligere tilbud? (Forventet at det sto i førstepost ). 10 - 11 12 - 13 13 - 14 14 - 15 16 - 17 Forøvrig forbaska irriterende at folk starter en såpass viktig tråd som dette og IKKE følger opp førstepost! Jepp, utrolig irriterende. Utrolig mange spørsmål som kunne vært unngått dersom førstepost hadde blitt oppdatert. Endret 21. april 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Takk Tommy (Og Theo)! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som vet om den soundbag'en er bra? Var satt ned til 1/3 av prisen. Hendig å ha også, men kjedelig om de ikke gir god lyd... Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Forøvrig forbaska irriterende at folk starter en såpass viktig tråd som dette og IKKE følger opp førstepost! Jepp, utrolig irriterende. Utrolig mange spørsmål som kunne vært unngått dersom førstepost hadde blitt oppdatert. Er ikke helt enig med dere der, trådstarter ønsker å informere om timessalg men skulle det følge med plikter for å starte en slik tråd hadde den kanskje aldri kommet opp og mange av oss hadde gått glipp av salget. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vi vet det følger med "plikter" av å lage en slik tråd, man kan fint informere uten å profilere tråden på denne måten. "husk timeslaget på netshop i dag da! Jeg gidder forøvrig ikke følge opp posten så dere kan lage en egen tråd til det, have fun!" Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg vet nå at hadde jeg vært trådstarter så hadde jeg oppdatert førstepost, hvertfall med informasjon fra Netshop. Hvis du ser på tidligere tråder fra supertirsdag så har omtrent alle sammen blitt oppdatert med diverse info. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Raptor disk takk. Yupp, helst 300GB Raptoren. Håper ikke at køen blir ett helvete i Oslo idag så jeg mister 16-17 tilbudene! Velociraptor, raptor, all den slags dritt. Overpriset og oppskrytt til de grader. En god TB-disk ligger 2-3 sek bak i tiden det tar å boote opp og inn i vista. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk er så interessert i de diskene. Dersom du ikke har råd til SSD eller SAS, kjøp en god TB-disk. Holder i massevis. Jaja.... deg om det!! Du har testa en 300gb raptor skjønner jeg ... eller har du lest revies og 'tester'.... Til din opplysning så gir ikke dette en pekepin på responsen du får med en raptor disk som system disk. Snabelen Lenke til kommentar
Binary Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Okey, noen som kan oppdatere meg med tidligere tilbud? (Forventet at det sto i førstepost ). 10 - 11 12 - 13 13 - 14 14 - 15 16 - 17 Forøvrig forbaska irriterende at folk starter en såpass viktig tråd som dette og IKKE følger opp førstepost! Jepp, utrolig irriterende. Utrolig mange spørsmål som kunne vært unngått dersom førstepost hadde blitt oppdatert. 2mmy91: Kan du ikke lage en ny tråd kanskje og linke til den her, så kan vi kanskje la denne tråden dø en stille død.. Hvis du gjør det, husk å ta med denne posten fra Stian_Netshop: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13576836 Bare gi den et emne som viser at den er oppdatert, så får vi håpe folk slutter å poste i denne. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) lag ny post 2mmy91, gjør ingenting sålenge du oppdaterer førstepost. vi flytter oss nok raskt over da. Ser at noen var raskere... Endret 21. april 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, gjør det. Denne hadde jo ingen ting på førstesiden! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ok, deres bønner skal bli hørt. Holder på å lage emnet nå. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Raptor disk takk. Yupp, helst 300GB Raptoren. Håper ikke at køen blir ett helvete i Oslo idag så jeg mister 16-17 tilbudene! Velociraptor, raptor, all den slags dritt. Overpriset og oppskrytt til de grader. En god TB-disk ligger 2-3 sek bak i tiden det tar å boote opp og inn i vista. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk er så interessert i de diskene. Dersom du ikke har råd til SSD eller SAS, kjøp en god TB-disk. Holder i massevis. Jaja.... deg om det!! Du har testa en 300gb raptor skjønner jeg ... eller har du lest revies og 'tester'.... Til din opplysning så gir ikke dette en pekepin på responsen du får med en raptor disk som system disk. Snabelen Access-time og read/write-hastigheter er ikke så veldig forskjellige fra en god TB-disk. Ikke at dette representerer ytelse i sanntid, men i alle fall read hastighetene gir en god pekepinn på hva du kan forvente deg. F1 ligger ikke langt bak. 1.5 TB Segate er så og si helt på linje. Siden jeg ikke har noen resultater å vise til, får du ta til takke med dette: http://www.bit-tech.net/hardware/storage/2...200-12-review/3 Og en venn av meg har forresten 2 stk. Velociraptor 300gb, så de er testet ja. Det er meg komplett likegyldig hva du kjøper, jeg gir deg bare et tips. Tror nizzen i alle fall vil si seg enig i SAS-diskene. Endret 21. april 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Trenger Canon EF 70-200mm f/4L USM Stian! :] Listen to this man Absolutt enig med at tilbud på EF 70-200mm f/4L hadde vært fint. Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 trenger en trådløsrouter kjapt... den jeg har er blitt helt idiot etter flere års hardkjør Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tilbud på en xbox360 Arcade hadde vært gull, jeg trenger å bytte ut min gamle premium uten HDMI som bråker som en ett jetfly ved take-off Er ikke sikkert det er så mye å presse ned prisen der siden den allerede er ganske rimelig, men det hadde vært flott Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Da er ny tråd laget hvor førstepost kommer til å bli oppdatert kontinuerlig med tidligere tilbud og info fra netshop. Eksplosivt timesalg hos Netshop - OPPDATERT Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Denn tråden er stengt, med henvisning til denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101055&hl= Vennligst fortsett diskusjonen der. (så slipper vi at folk må følge med på to tråder samtidig) om noen ikke er enig, så send PM AtW Endret 21. april 2009 av ATWindsor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg