Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop tirsdag 21 april


Anbefalte innlegg

Okey, noen som kan oppdatere meg med tidligere tilbud? (Forventet at det sto i førstepost :p ).

 

10 - 11

 

12 - 13

 

13 - 14

 

14 - 15

 

16 - 17

 

 

 

Forøvrig forbaska irriterende at folk starter en såpass viktig tråd som dette og IKKE følger opp førstepost!

Jepp, utrolig irriterende. Utrolig mange spørsmål som kunne vært unngått dersom førstepost hadde blitt oppdatert.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forøvrig forbaska irriterende at folk starter en såpass viktig tråd som dette og IKKE følger opp førstepost!

Jepp, utrolig irriterende. Utrolig mange spørsmål som kunne vært unngått dersom førstepost hadde blitt oppdatert.

Er ikke helt enig med dere der, trådstarter ønsker å informere om timessalg men skulle det følge med plikter for å starte en slik tråd hadde den kanskje aldri kommet opp og mange av oss hadde gått glipp av salget.

Lenke til kommentar
Raptor disk takk. :ermm:

 

Yupp, helst 300GB Raptoren. :)

Håper ikke at køen blir ett helvete i Oslo idag så jeg mister 16-17 tilbudene!

 

Velociraptor, raptor, all den slags dritt. Overpriset og oppskrytt til de grader.

 

En god TB-disk ligger 2-3 sek bak i tiden det tar å boote opp og inn i vista. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk er så interessert i de diskene. :wee:

 

Dersom du ikke har råd til SSD eller SAS, kjøp en god TB-disk. Holder i massevis.

 

Jaja.... deg om det!! Du har testa en 300gb raptor skjønner jeg ... eller har du lest revies og 'tester'....

Til din opplysning så gir ikke dette en pekepin på responsen du får med en raptor disk som system disk.

 

 

Snabelen

Lenke til kommentar
Okey, noen som kan oppdatere meg med tidligere tilbud? (Forventet at det sto i førstepost :p ).

 

10 - 11

 

12 - 13

 

13 - 14

 

14 - 15

 

16 - 17

 

Forøvrig forbaska irriterende at folk starter en såpass viktig tråd som dette og IKKE følger opp førstepost!

Jepp, utrolig irriterende. Utrolig mange spørsmål som kunne vært unngått dersom førstepost hadde blitt oppdatert.

 

2mmy91: Kan du ikke lage en ny tråd kanskje og linke til den her, så kan vi kanskje la denne tråden dø en stille død..

 

Hvis du gjør det, husk å ta med denne posten fra Stian_Netshop:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13576836

 

Bare gi den et emne som viser at den er oppdatert, så får vi håpe folk slutter å poste i denne.

Lenke til kommentar
Raptor disk takk. :ermm:

 

 

Yupp, helst 300GB Raptoren. :)

Håper ikke at køen blir ett helvete i Oslo idag så jeg mister 16-17 tilbudene!

 

Velociraptor, raptor, all den slags dritt. Overpriset og oppskrytt til de grader.

 

En god TB-disk ligger 2-3 sek bak i tiden det tar å boote opp og inn i vista. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk er så interessert i de diskene. :wee:

 

Dersom du ikke har råd til SSD eller SAS, kjøp en god TB-disk. Holder i massevis.

 

Jaja.... deg om det!! Du har testa en 300gb raptor skjønner jeg ... eller har du lest revies og 'tester'....

Til din opplysning så gir ikke dette en pekepin på responsen du får med en raptor disk som system disk.

 

 

 

Snabelen

 

Access-time og read/write-hastigheter er ikke så veldig forskjellige fra en god TB-disk. Ikke at dette representerer ytelse i sanntid, men i alle fall read hastighetene gir en god pekepinn på hva du kan forvente deg. F1 ligger ikke langt bak. 1.5 TB Segate er så og si helt på linje.

 

Siden jeg ikke har noen resultater å vise til, får du ta til takke med dette:

 

http://www.bit-tech.net/hardware/storage/2...200-12-review/3

 

Og en venn av meg har forresten 2 stk. Velociraptor 300gb, så de er testet ja. :)

 

Det er meg komplett likegyldig hva du kjøper, jeg gir deg bare et tips. Tror nizzen i alle fall vil si seg enig i SAS-diskene. :wee:

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...