Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop tirsdag 21 april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke har missforstått nå, så må man kjøpe den Varen og klikke "kjøp" med timesalg som info ( ref navn ). innen tiden er omme? man kan ikke sitte å ha lle varene for hele dagen i handle vognan å så i kveld trykke kjøp?

 

hvis man skal for eksempel kjøpe noe nå, men i kveld oxo. så må man kjøpe den ene varen med "Timesalg" på det tidspunket, og den andre senere?

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke har missforstått nå, så må man kjøpe den Varen og klikke "kjøp" med timesalg som info ( ref navn ). innen tiden er omme? man kan ikke sitte å ha lle varene for hele dagen i handle vognan å så i kveld trykke kjøp?

 

hvis man skal for eksempel kjøpe noe nå, men i kveld oxo. så må man kjøpe den ene varen med "Timesalg" på det tidspunket, og den andre senere?

Det stemmer, men du må skrive timessalg på alle ordrene. Også kan du ikke betale med kort.

Lenke til kommentar

Har 2 ordre nå på Intel SSD X25-M 80 gb'en og på Mist 1000W. Har også andre varer jeg har tenkt å bestille, men venter med dette i tilfelle noe kommer på tilbud. Om det vister seg i kveld (etter 20:00) at jeg enda har noen varer jeg skal bestille, hvordan skal jeg bestille da? Det jeg har kjøpt til nå har jeg merket med TIMESALG!

 

Er det slik at dette også skal refereres til TIMESALG, eller navnet mitt? Vil helst at alle delene skal ligge klare samtidig :)

 

Og pleier Netshop å sende de delene de har på lager til hentebua i Oslo, for å så sende resten en annen gang, eller sender de alt samlet?

 

-KristiaN

Lenke til kommentar
Har ikke fulgt med på mer enn et par av disse supertirsdagene. Men har dere mer rutinerte noen gang sett et godt tilbud på digitalt speilreflekskamera? Eller er dette et produkt som sannsynligvis ikke legges ut på slike dager?

 

Vet jeg har sett både kamera og objektiv på supertirsdager tidligere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...