MiRaCL Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Les hva Anandtech skriver om OCZ solid series før man kjøper. Man må vurdere hva man skal benytte den til Jmicron controller. http://www.anandtech.com/storage/showdoc.a...;p=17&cp=22 Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvis jeg ikke har missforstått nå, så må man kjøpe den Varen og klikke "kjøp" med timesalg som info ( ref navn ). innen tiden er omme? man kan ikke sitte å ha lle varene for hele dagen i handle vognan å så i kveld trykke kjøp? hvis man skal for eksempel kjøpe noe nå, men i kveld oxo. så må man kjøpe den ene varen med "Timesalg" på det tidspunket, og den andre senere? Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg savner tilbud på gode prosessorer :'\ Som i7, eller noe i Q-serien til Intel? eller kanskje Phenom II? :} Lenke til kommentar
Harald The Man Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 ja mye raskere vanelig HD har 80-60 kanskje.. joda det skal gå helt fint. vet ikke kor mye vista tar i GB? 10?20? så du kommer til å ha rundt 100gig me plass til dine spill. Høres bra ut, takk for hjelpen Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg savner tilbud på gode prosessorer :'\ Som i7, eller noe i Q-serien til Intel? eller kanskje Phenom II? :} Second that! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvis jeg ikke har missforstått nå, så må man kjøpe den Varen og klikke "kjøp" med timesalg som info ( ref navn ). innen tiden er omme? man kan ikke sitte å ha lle varene for hele dagen i handle vognan å så i kveld trykke kjøp? hvis man skal for eksempel kjøpe noe nå, men i kveld oxo. så må man kjøpe den ene varen med "Timesalg" på det tidspunket, og den andre senere? Det stemmer, men du må skrive timessalg på alle ordrene. Også kan du ikke betale med kort. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har de ikke noen skjermkort på salg? Jeg vil ha nytt skjermkort! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vil nok komme, vil jeg tro.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er på vakt Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Raptor disk takk. Yupp, helst 300GB Raptoren. Håper ikke at køen blir ett helvete i Oslo idag så jeg mister 16-17 tilbudene! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fint om det er utelukkende søppel på tilbud fra 17-18 og mellom 20-23. Da er jeg nemlig ikke hjemme. Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Noen som har kjennskap dette "kabinettet"? Er kvaliteten i plexiglasset god? Edit: Fiksa link ;p Endret 21. april 2009 av Cillin Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det der er ikke en vertex disk. Solid series det der. Oi, du har helt rett. My bad, jeg tok det for gitt, det skulle jeg ikke. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som har kjennskap dette "kabinettet"?Er kvaliteten i plexiglasset god? Linken fungerer ikke. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Fint om det er utelukkende søppel på tilbud fra 17-18 og mellom 20-23. Da er jeg nemlig ikke hjemme. Er vel slutt kl 20.00 Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har 2 ordre nå på Intel SSD X25-M 80 gb'en og på Mist 1000W. Har også andre varer jeg har tenkt å bestille, men venter med dette i tilfelle noe kommer på tilbud. Om det vister seg i kveld (etter 20:00) at jeg enda har noen varer jeg skal bestille, hvordan skal jeg bestille da? Det jeg har kjøpt til nå har jeg merket med TIMESALG! Er det slik at dette også skal refereres til TIMESALG, eller navnet mitt? Vil helst at alle delene skal ligge klare samtidig Og pleier Netshop å sende de delene de har på lager til hentebua i Oslo, for å så sende resten en annen gang, eller sender de alt samlet? -KristiaN Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Flotte greier, da kan jeg kanskje få med meg alt! Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har ikke fulgt med på mer enn et par av disse supertirsdagene. Men har dere mer rutinerte noen gang sett et godt tilbud på digitalt speilreflekskamera? Eller er dette et produkt som sannsynligvis ikke legges ut på slike dager? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har ikke fulgt med på mer enn et par av disse supertirsdagene. Men har dere mer rutinerte noen gang sett et godt tilbud på digitalt speilreflekskamera? Eller er dette et produkt som sannsynligvis ikke legges ut på slike dager? Vet jeg har sett både kamera og objektiv på supertirsdager tidligere. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tja, var vel et 450D-kit som var satt ned med 500ish kr for et halvt år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg