Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop tirsdag 21 april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror du mistforstod. Får jeg A656 til under 6k kjøper jeg den. 50"eren skal ikke kjøpes i dag uansett. Den kommer nok om et år eller to. Må flytte til en annen by først..

Ahh, misforsto litt der ja, kommer a656 til under 6k begynner jeg å grine siden det ikke er lenge siden jeg kjøpte A559 til 6,5k :)

Lenke til kommentar

11-12

 

 

Wii spillmaskin

 

Nintedos nyeste spillmaskin med Nunchuck håndkontroller og sportsspill. Takket være den unike håndkontroll kan alle og enhver, uavhengig av alder eller spillerfaring, plukke den opp og spille spill med Wii-konsollen.

 

før: 2495,- 2295,- inkl. mva

 

 

 

Club3D HD4870 OC 1024 MB GDDR5 PCIe

 

Overklokket versjon for økt bildefrekvens og bedre ytelseforbedringer i de hotteste DirectX10.1 spill. Omdefiner måten du spiller og ta HD gaming til et nytt nivå. Et MÅ HA grafikk kort.

 

før: 1895,- 1596,- inkl. mva

 

 

 

Samsung LE32A330 32" LCD-TV

 

Pent designet 32" LCD-TV fra samsung i pianolakk design, med det du trenger av tilkoblingsmuligheter både for i dag og for fremtiden. God bildekvalitet med hele 5000:1 i dynamisk kontrast sikrer deg knivskarpe bilder.

 

før: 3675,- 2995,- inkl. mva

 

 

 

Corepad Deskpad XXXL

 

Corepad Deskpad XXXL fleksibel gamer musematte kompatibel med alle typer mus.

 

før: 250,- 95,- inkl. mva

 

 

 

Razer Salmosa Precision Gaming Mous

 

Razer Salmosa er den raskeste entry level gaming musen med den raskeste optiske sensoren i hele verden. Designet til å være en av de letteste og mest kompakte musene i sin klasse. Dette er det ideelle musevalget for fartssøkende gamere som vil ha full kontoll på fingertuppene.

 

før: 329,- 195,- inkl. mva

 

 

 

Z-10 Høyttalere

 

God lyd - liten plass. Kvalitets høytalere fra Logitec som spiller utrolig bra og tar liten plass på skrivebordet.

 

før: 995,- 750,- inkl. mva

 

 

 

NSD Powerball Gyro Blå

 

Powerball Gyro Blå m/ scrollende teller Den originale NSD Powerball - se opp for etterligninger.

 

før: 345,- 175,- inkl. mva

 

 

 

I S rackkabinett, 4U

 

Image og Shapetek lager robuste produkter og rackkabinettene er selvsagt inget unntak. Det sorte chassiset er laget av 1.2mm tykt stål, frontdørene av sortanodisert aluminium og handtak i aluminium.

 

før: 1255,- 850,- inkl. mva

 

 

 

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

Trist tilbud på den Wiien ja, nesten så det ikke merkes. Ser selv etter spillmus helst G9 og gamer headsett (synes ikke tiludet som kom var bra nok så venter og ser om det kommer et bedre)

 

Skriver først og fremst dette for å få meldt meg på tråden ).

 

Er ikke Club3D HD4870 OC 1024 MB GDDR5 PCIe til 1596,- ganske greit tilbud? Noen som vet hvordan støyen på dette måtte være?

 

Haddet heller kjøpt 4890 1gb til 1900kr, det er mitt tips.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...