Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop tirsdag 21 april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TVen som vant testen hos TV2-hjelper deg, vant jo over 656 på pris. Leser man testen ser man at 656 hadde best bilde, men ikke kunne forsvare en så mye høyere pris.

 

Netshop selger 656 til samme pris som dette tilbudet på Sonyen..

 

Oi 7000 for 656'en er jo billig! I motsetning til hva jeg føler den Sony-tv'en er... Hmm kan vi få et tilbud på Samsung 656 pls?

Lenke til kommentar

Hadde ikke gjort vondt med et tilbud på denne:

nr.: 31177 Samsung LE46A656 46" LCD-Tv Full-HD

Eller denne:

nr.: 31176 Samsung LE40A656 40" LCD-TV FullHD 100Hz

Fortrekker den største da jeg har en 37" LG fra før av som skal til et annet rom om jeg kjøper ny TV nå. Gi meg et råtilbud på disse så skal jeg kjøpe.

 

 

Samt andre produkter jeg har listet og ønsker å kjøpe her.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Foretrekker den nest største fordi jeg planlegger kjøp av en 50" med tiden (må bare flytte først..) Under 6k kjøpes den uansett, mellom 6 og 7 må tenke så det knaker en liten time.. =)

 

Ocz vertex 60gb ssd er meget bra og prisen på den på timessalget er meget gunstig. Løp og kjøp :)

 

 

Ja, nå bestillte jeg en, men hvor i svarte er det man legger inn TIMETILBUD? for å få samlet alt?

 

I bestillingsreferanse skriver man TIMETILBUD, så samles det opp av Netshop til slutt. Slik forstod iallefall jeg det..

Lenke til kommentar
Ocz vertex 60gb ssd er meget bra og prisen på den på timessalget er meget gunstig. Løp og kjøp :)

 

 

Ja, nå bestillte jeg en, men hvor i svarte er det man legger inn TIMETILBUD? for å få samlet alt?

Lesher.

 

 

Ok, så da legger jeg det bare inn i bestillingsrefferat? har sendt en mail til de nå.

 

Bestillingsreferanse ja, også må du huske å velge kontant.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Foretrekker den nest største fordi jeg planlegger kjøp av en 50" med tiden (må bare flytte først..) Under 6k kjøpes den uansett, mellom 6 og 7 må tenke så det knaker en liten time.. =)

Ville heller gått for en litt mindre så du får litt kvalitet for penga

 

Tror du mistforstod. Får jeg A656 til under 6k kjøper jeg den. 50"eren skal ikke kjøpes i dag uansett. Den kommer nok om et år eller to. Må flytte til en annen by først..

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...