Losmios Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Er det noen andre enn meg her som driver med kaninhopping? Det kan virke som en ganske dum sport men det er egentlig veldig artig, dessuten har du kvalitetstid med kaninen din:) Post gjerne bilder Endret 20. april 2009 av Losmios Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg og søstra mi har holdt på med kaninhopping med flere av kaninene vi har hatt. Akkurat nå har vi en dvergvedder som vi driver og trener litt med Er mest for moro og trening for kaninen vi gjør det. Har ikke vært med på noen konkurranser eller noe. Bildet er tatt i fjor sommer under en av de første treningene. Endret 24. april 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Stjerneskudd Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hoppet litt med kaninen min før, men det ble aldri det helt store Ikke har jeg tålmodighet til det, selv om jeg gjerne skulle ha klart det.. Er veldig moro når du får det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå