SuperFlybee Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har nylig satt opp en FTP server. Idag dukket det opp ett nytt problem som jeg trenger hjelp til å løse. Merket problemene når en på jobben logget seg på. Han har VDSL forbindele og jeg ADSL. Han har ikke problem å laste opp til serveren men får stadig problem ved nedlasting. Feilmeldingen 426 dukker stadig opp. Denne feilen skyldes Asyncron og Sycron forbindelse. Hvordan er det mulig å få disse to forbindelsene til å komunisere med hverandre. http://support.microsoft.com/default.aspx?...&NoWebContent=1 (står litt beskrevet her men blir ikke helt lur på det) Er veldig takknemelig hvis noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Feilmeldingen 426 dukker stadig opp. Denne feilen skyldes Asyncron og Sycron forbindelse. Hvordan er det mulig å få disse to forbindelsene til å komunisere med hverandre. Det med a/syncron skal ikke ha noe å si med mindre de (adsl og vdsl modemene) er koblet direkte mot hverandre. Prøvd å bruke andre FTP server programer? f.eks. War FTP daemon gratis og avansert ftp server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå