Superalex1 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Skal kjøpe ny telefon og har bestemt meg for HTC, så er spørsmålet skal jeg kjøpe HTC touch pro, eller skal jeg vente på HTC touch pro 2?? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er det vel strengt tatt ingen andre enn deg som kan svare på? Takler du størrelsen og den høyere prisen så er jo TP2 noe av det heftigste som snart er å få tak i her til lands. Lenke til kommentar
Grams Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg ville ha vurdert en annen produsent enn HTC, hvis du er ute etter en telefon som fremdeles virker om noen måneder. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er jo ingen forskjell på mobilene utenom størrelsen på skjermen (oppløsningen), utseende og pris! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er jo ingen forskjell på mobilene utenom størrelsen på skjermen (oppløsningen), utseende og pris! Jo, det er det, både programvaremessig og maskinvaremessig. Ta en titt her og her så ser du fort forskjellene. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er jo ingen forskjell på mobilene utenom størrelsen på skjermen (oppløsningen), utseende og pris! Jo, det er det, både programvaremessig og maskinvaremessig. Ta en titt her og her så ser du fort forskjellene. Hva var det du sa? https://prisguiden.no/vis_side_ved_side.php?pids[]=96785&pids[]=109014 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ta heller en titt på produsentens hjemmeside du! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ta heller en titt på produsentens hjemmeside du! Ser ikke noe særlig forskjell jeg :\ Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vent på Touch Pro 2, om du har tålmodighet. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Vent på Touch Pro 2, om du har tålmodighet. det var plan, så får se om æ har tålmodigheta til det eneste negative æ har lest om den e at den åpne/lukke mekanismen va litt dårlig.. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg ville ha vurdert en annen produsent enn HTC, hvis du er ute etter en telefon som fremdeles virker om noen måneder. Hadde vært interessant om du begrunnet det! Hilsen en som vurdere å kjøpe htc selv. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Pro 1 er det ingen hemlighet at jeg misslikte sterkt og med samme innmat,dog med større skjerm men dårligere batterikapasitet går denne lett i glemmeboka Det kommer så mye gøy fremover at Htc lett er historie Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Har dem kommet me nokka relase dato? tålmodigheta begynne å ta slutt Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det kommer så mye gøy fremover at Htc lett er historie Noe jeg har gått glipp av? Hadde vært fint å få med meg da jeg selv venter på touch pro 2. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ta heller en titt på produsentens hjemmeside du! Ser ikke noe særlig forskjell jeg :\ Det er faktisk ganske mange småting som er forbedret på Touch Pro 2 i forhold til Touch Pro: - Forbedret versjon av touch flo 3D - Støtte og mulighet for gratis oppdaterting av Windows mobile 6.5, når det en dag kommer. - HSUPA 2.0mbit/s støtte - Har 2 høytalere og 2 microfoner for topp kvalitet under samtaler, med eller uten høytalerfunksjon aktivert/videokonferanse. -Mulighet til og "tilte" skjermen oppover, i følge HTC var dette sterkt savnet på Touch Pro.. Noen småting i det minste.. men jeg hadde lett valgt touch Pro 2 før touch pro... Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg ville ha vurdert en annen produsent enn HTC, hvis du er ute etter en telefon som fremdeles virker om noen måneder. Problemet nettop er at den gjør det.. Har en HTC Touch Diamond. Den er plagsomt treg, blir lett ripete, kameraet er ikke det beste så fort det blir litt mørkt eller det er litt bevegelse(veldig bra ellers, også på farger).. Er ikke veldig gøy å ha en mobil som aldri klarer å yte sitt beste eller bringe det frem når du trenger det. For å ta et eksempel: Åh, noe jeg vil ta bilde av.. Filker opp mobilen, blar deg frem til kameraet(tar ikke lang tid, rask på dette..), men når du endelig har fått trykket på knappen for å komme til kamerafunksjonen tar det 1..2..3..4..5 sekunder! I tillegg kan autofokus bruke en stund - kan ta evigheter før den søker seg frem. og i tillegg vil du kanskje endre lysinnstilling.. det tar sin tid før konsollet dukker opp og. Nei, egentlig en ganske god mobil når det kommer til funksjoner og hva den presterer en gang i blant, men den er heller mer en lat idretststjerne. I tillegg er ikke HTC mest kjent for å bruke solide materialer. Kan bekrefte det etter at den har tatt til seg riper langt lettere enn alt annet jeg har hatt(jeg er ganske forsiktig, men denne klarte det ikke..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå