Gå til innhold

Heteste mobilene i 2009

Anbefalte innlegg

Jeg ville gjerne vite om de heteste mobilene som vil komme på markedet dette året. Nå er jo konfirmasjonen min om to uker, så da hadde det vært greit med ny telefon. Begynner å bli utrolig lei Nokia N95 8GB nå. Har dere noen tips?

:D

Endret av gnaling94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den telefonen jeg har funnet som tiltrekker meg mest nå, er LG Arena. Den har virkelig det jeg ser i en telefon, altså - alt. En ting jeg lurte på var lyden. Mange Touch telefoner har veldig svak og så og si dårlig lyd, uten headset, men denne skal ha Dolby-lyd, hva vil det ha og si? Er det bare lydkvalitet, eller går dette på lydnivå også?

Lenke til kommentar
Nokia N97, Nokia 5730 XpressMusic, Nokia E55, SE W995, SE W715, Samsung Omnia HD, Samsung Ultra Touch, Samsung Ultra Slide/Bar, LG Arena, HTC Touch Pro2.

Da har du noen å se på :)

HTC Touch Pro 2, HTC Touch HD og LG Arena er de telefonene jeg har i øyet nå!

Om noen får prøvet ut LG Arena, kan noen fortelle meg om lyden?

Endret av gnaling94
Lenke til kommentar

LG Viewty 2, når kommer den ut?

HTC Touch Pro 2 så jo helt fantastisk ut, og med en gang jeg så en preview på youtube ble jeg forelsket. Jeg tror kanskje dette er den telefonen som blir min neste, men så er det lyden igjen. Jeg vet at lyden på HTC Touch Diamond var ganske... dårlig, for å si det sånn. Er denne noe bedre tror dere?

Endret av gnaling94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...