Electricc Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Heisann! Jeg holder på med et image til flere laptoper, det jeg er ute etter er at brukere skal slippe å skrive inn brukernavn og exchangeserver når de fyrer opp Outlook. Dette gjøres via Office2003 Resource kit, jeg får laget filen og alt, men får ikke kjørt den etter endt.. Får bare at jeg må gå til kontrollpanel og konfigurere installasjon - men er ingenting der? Er det noen som har gjort dette før? Hva gjør jeg galt? Er det noen som har en fin brukerveiledning? Edit: IKKE løst, presterte å trykke på 'løst' Endret 20. april 2009 av Electricc Lenke til kommentar
Ruff Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Office 2003 eller Office 2007? Vet ihvertfall at Office 2007, der ligger det en mappe som heter "Updates" på "CDen" som du legger den .MST fila inni, og da blir det kjørt automagisk under installasjon. Vil tro det er noe av det samme på 2003.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 På den GPO som du lager for utrullering av office 2003, er der en modifikasjonsvalg. Som modifisering velger du den .mst filen og husk å ha nettstien og ikke lokal sti. Legg mstfilen i samme mappe som det administrative sharet. f.eks. \\server\programmer\office2003\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå