Junibarnet Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei! Er det noen som liker å skrive tekster og slikt, og som ønsker å starte en skrivegruppe? Det kan være alt fra noveller, fortellinger, lange eller korte tekster, og alt annet du måtte ønske. Jeg tenker da på at vi kan sende tekster via mail og gi kommentarer til hverandre - Hva er bra? Hva bør forandres? osv.. Håper noen tar kontakt.. selv om det bare er en, så blir jeg glad! Kunne gjerne tenke meg å få respons på det jeg skriver! Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ikke dumt Jeg er glad i å skrive noveller, artikler osv, men jeg er ikke så flink i norsk.. Så, det hadde vært kjempe fint om noen kunne rette og gi tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar
Intuiton Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 hmm...faktisk en smule interessert. Lenke til kommentar
Junibarnet Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Supert hvis du kunne tenke deg det! Vi kan starte nå hvis du har lyst? Vi får hverandres mailadresser, avtaler et fast tidspunkt som: en gang i uken, eller en gang i mnd, eller noe helt annet, som vi leverer hverandre det vi har skrevet. Så gir vi hverandre f.eks en uke på å gi en kommentar Har du invendinger/andre måter å gjøre det på må du gi beskjed! Kjekt med en skrivevenninne! Intution: Supert! Interessert, vil det si at du joiner, eller vil du tenke litt på det? Lenke til kommentar
Junibarnet Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) For folk som er interessert, går startskuddet for skrivegruppen: Torsdag 23. april 09 Ønsker noen henge seg på er det mulighet for det når som helst! Akkurat nå har vi det slik: Tekster leveres: torsdag hver uke Kommentar leveres: tirsdag hver uke Tekstene leveres på mail! Endret 21. april 2009 av Junibarnet Lenke til kommentar
Anonymous2083 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jeg er ikke så glad i å skrive og sånne ting, men hvis dere skal ha en slik gruppa så vil jeg annbefale dere å lage en hjemmeside istedet for mail. da kan dere legge ut tekster på nettsiden deres å kommentere det der. dette virker mere lettvindt, og da kan dere også få tilbakemeldinger fra personer utenfor gruppa. Lenke til kommentar
Junibarnet Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Takker for tips! Jeg tror likevel vi gjør det slik, så alle har mulighet, selv de som ikke vil at tekstene skal leses av alle. Men igjen, takk for forslag! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hadde tema vore noko? At ein eller annan vel eit tema, og så kan kvar enkelt velje sjanger sjølv? Lenke til kommentar
Junibarnet Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Takk skal du ha for forslag! Jeg skal bringe det videre til de som som er med og skriver. Så får vi se hva vi blir enige om! Ikke dumt det! Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kanskje en liten stund siden nå, men dere kan jo opprette f.eks en piczo side, det er gratis og dere kan putte et passord på siden slik at bare de som vet passordet kan komme inn, slik at ingen andre enn dere selv kan se tekstene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå