Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilke dempere skal eg ha?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp sachs..

 

Husk at når du bytter dempere foran på de bilene der må du justere camberen etterpå.

 

Og hva er det som gjør sachs så bra for en ungdom som skal senke bilen sin?

Passer best for bestefar som skal ha nye dempere på sin Volvo 945 han bruker til campingvogna.

Endret av kremt
Lenke til kommentar
Og hva er det som gjør sachs så bra for en ungdom som skal senke bilen sin?

Passer best for bestefar som skal ha nye dempere på sin Volvo 945 han bruker til campingvogna.

hahaha fantastisk sagt, jeg var meget fornøyd med mine sachs sports dempere på min 190E som var mildt senket og ble hardt kjørt. føltes ikke for myk så den krenget noe særlig men ble ikke så hard at den var helt ubrukelig på norske veier.

 

men hey, vi må jo alle ha våre fordommer....

 

men du kan jo gå for gule koni(de er justerbare i stivhet hvis jeg husker riktig

Lenke til kommentar
Kjøp sachs..

 

Husk at når du bytter dempere foran på de bilene der må du justere camberen etterpå.

 

Og hva er det som gjør sachs så bra for en ungdom som skal senke bilen sin?

Passer best for bestefar som skal ha nye dempere på sin Volvo 945 han bruker til campingvogna.

 

Har du noe erfaring med sachs i det hele tatt?

 

Sachs selger komplette fjærbein som er optimalisert for senk. Du får en demper som faktisk jobber i riktig område når bilen er senka og de leveres med eibach fjærer.. En annen god grunn er at det er billigere en mye annet gromt og funker bedre i mange tilfeller. Fjærnene er også dønn solide og knekker ikke som mange andre senkesett gjør.

 

Den beste grunnen av alt er at jeg aldri har møtt en misfornøyd kunde og jeg har montert disse pakkene på bl.a Audi TT, Evo og andre gromme biler som bl.a har gått på bane.

 

Selvom han ikke er ute etter senk vil jeg anbefale sachs selvom det sikkert holder lenge nok med biltema til hans bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...