IcedInsanity Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Heihå. Trenger nye dempere til min Golf 2 90mod. Noen som har anbefalinger til hvilke eg burde ha..Vanlige eller gass eller hva? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 www.mekonomen.no skriv inn skiltnr. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Tenkte mer på noe litt bedre...ikke original deler liksom.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Noe sånt ja. Thx Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noe sånt ja. Thx Hvis du er interessert, kan jeg gi deg kontaktinfo til en medlem i VW-Audi klubben som henter justerbare senkesett rett fra fabrikken i Tyskland. Merke er FK, + flere. Priser fra 3000 og oppover. Gi et pip hvis dette høres bra ut. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kjøp sachs.. Husk at når du bytter dempere foran på de bilene der må du justere camberen etterpå. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Kjøp sachs.. Husk at når du bytter dempere foran på de bilene der må du justere camberen etterpå. Og hva er det som gjør sachs så bra for en ungdom som skal senke bilen sin? Passer best for bestefar som skal ha nye dempere på sin Volvo 945 han bruker til campingvogna. Endret 21. april 2009 av kremt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Mm, sa ikke at eg skulle senke.. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mm, sa ikke at eg skulle senke.. Ehhh, jo? Når Espein foreslår kun senkesett og du svarer Noe sånt ja. Thx thumbup.gif så sa du at du skal senke. Eventuelt sa du at du ikkje har peiling. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Og hva er det som gjør sachs så bra for en ungdom som skal senke bilen sin?Passer best for bestefar som skal ha nye dempere på sin Volvo 945 han bruker til campingvogna. hahaha fantastisk sagt, jeg var meget fornøyd med mine sachs sports dempere på min 190E som var mildt senket og ble hardt kjørt. føltes ikke for myk så den krenget noe særlig men ble ikke så hard at den var helt ubrukelig på norske veier. men hey, vi må jo alle ha våre fordommer.... men du kan jo gå for gule koni(de er justerbare i stivhet hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kjøp sachs.. Husk at når du bytter dempere foran på de bilene der må du justere camberen etterpå. Og hva er det som gjør sachs så bra for en ungdom som skal senke bilen sin? Passer best for bestefar som skal ha nye dempere på sin Volvo 945 han bruker til campingvogna. Har du noe erfaring med sachs i det hele tatt? Sachs selger komplette fjærbein som er optimalisert for senk. Du får en demper som faktisk jobber i riktig område når bilen er senka og de leveres med eibach fjærer.. En annen god grunn er at det er billigere en mye annet gromt og funker bedre i mange tilfeller. Fjærnene er også dønn solide og knekker ikke som mange andre senkesett gjør. Den beste grunnen av alt er at jeg aldri har møtt en misfornøyd kunde og jeg har montert disse pakkene på bl.a Audi TT, Evo og andre gromme biler som bl.a har gått på bane. Selvom han ikke er ute etter senk vil jeg anbefale sachs selvom det sikkert holder lenge nok med biltema til hans bruk. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Skulle jeg hatt vanlige dempere som er mer sportslig, med kun litt senk, ville jeg nok tatt røde koni med lesjöfors senkefjærer. Men hver sin smak. Vet forresten at Sachs leverer mye bra varer, bla clutch er de jo store på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå