LissiN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sliter med å sende meld ut til telenor kunder nå, bruker selv telenor, men får fint sendt til Netcom. Noen andre med samme problem?? Står heller ingenting inne på telenor om nede tid Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Sitter i Drammen og har til slutt fått tak i ei venninne som sliter med det samme! Merkelig! Lenke til kommentar
Sluagh Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg hadde ikke noe problemer med mitt Telenor-abonnement i den perioden. Har det ordnet seg nå eller har dere kontaktet Telenor og fått noe svar? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Mulig et lokalt problem? Har ikke merket noe i Oslo værtfall Men nå er det ikke sikkert jeg sendte noen meldinger i den perioden. (om den er over for dere da) Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Beklager jeg ike svarte på tråden før nå... men har ordnet seg nå. vet bare at det var vedlikehold den natten før i oslo, så kan ha vært noe som hang igjenn eller noe... er iallefall i orden nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå