~ David ~ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg leter etter en skjermsparer som til enhver tid viser det som er på skjermen, slik at man kan se det aktive programmet (i dette tilfellet en telefonadministrator). Jeg er avhengig av å kunne se den hele tiden, men ønsker ikke å brenne skjermen da det er et statisk bilde. Har tidligere sett noe som ser ut som en linse som beveger seg over skjermen, slik at det blir bevegelse i bildet uten at det forsvinner helt. Noen som vet hvor jeg kan finne noe slikt? EDIT: Ikke løst likevel.. Endret 20. april 2009 av This is David™ Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 http://www.softpedia.com/get/Desktop-Enhan...rd-s-Lens.shtml Gratis, til og med! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Ah, glimrende! Takker og bukker Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Sjekk om du faktisk får til å oppdatere skjermbildet i bakgrunnen (sjekk klokka). Ofte tar skjermspareren et screenshot og bare manipulerer det... Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Oi, javisst er det bare skjermbilde, det var dumt.. Da er den jo ikke like nyttig. Takk for opplysningen Finnes det noe tilsvarende som viser det faktiske skjermbildet da? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har lett men har ikke funnet enda... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tenkte ikke på det der, beklager, det var godt ment.. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Alt i orden, takk begge to for innsatsen Jeg har også lett en del, men jeg vet ikke hva det riktige søkeordet vil være, og da blir det vanskelig. Noen som har tips til hva slikt kan hete, så jeg kan søke på noe konkret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå