MoozeBlaster Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Min remix av låta "thunder" fra The Prodigy's siste album: Invaders Must Die. Denne remixen vant remix-konkurransen til Brainkiller.it Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Mest elendige skitet jeg har hørt! Tenk å ødelegge en sang på den måten.. Lenke til kommentar
CapsAdmin Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Mest elendige skitet jeg har hørt! Tenk å ødelegge en sang på den måten.. Det var ikke så veldig konstruktivt. :\ Har du en annen link? Det er vanskelig å høre detaljene på youtube. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Mest elendige skitet jeg har hørt! Tenk å ødelegge en sang på den måten.. Det var ikke så veldig konstruktivt. :\ Har du en annen link? Det er vanskelig å høre detaljene på youtube. Var det meg du mente som ikke var konstruktiv? Endret 8. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Duffay Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 hmm .. du fikk sangen til å hørest ut som en techno sang å orginalen er så hard og rå mens remixen gjore den blaut å kjedelig. vanskeli å lage go remixer av eit mesterverk .. men bra forsøk da, lykke til neste gang. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Hehe jeg er godt fornøyd jeg. og en remix skal da heller ikke være lik originalen. Den vant remix-konkurransen til Prodigys siste album på brainkiller.it. Det får da være et tegn på at låta bra. Dette er forøvrig første gangen jeg har hørt noen si noe negativt om den (som med andre ting jeg har lagt ut på diskusjon.no). Hehe men nei, hver sin smak ikke sant? Dere finner mp3 versioner av alle vinnerne på www.brainkiller.it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå