Gå til innhold

MP3 - USB 128MB til under 1000,- .......


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ladetid; oppgitt: 1t 45 min, i praksis faktisk litt mindre. Har ikke testa overføringshastigheten fullt ut. Den sorterer alfabetisk, dette er negativt, men det går da ganske fort å gi nytt navn med 01, 02, 03 osv foran. Siden den ikke har skjerm trenger du jo ikke titlene, og da er det jo bare å ta ctrl+A, f2 og kalle den første sangen for 1, så blir resten navngitt automatisk.

 

Jeg synes ikke den er stygg, men det skulle vært et deksel/mulighet for å slå av ledene. Tiltrekker seg litt vel mye oppmerksomhet med et rødt lyd midt på brystet.

Lenke til kommentar

"EDIT: nå datt den **** meg i gulvet igjen! Det opphenget er ikke helt trygt, man bør nok "klemme ut" den pinnen som er inne i det litt ekstra. Den funker fortsatt helt fint, så selv om den gir en viss plastfølelse tåler den en støyt ;).

"

 

:lol: sorry !!!! men jeg lo høyt når jeg leste dette....vel greit å vite at du har tatt støttesten :wink:

Lenke til kommentar
Jeg bestilte den jeg også :woot: Så trodde jeg den bare kunne spilles av når den var plugga inn pga det som sto av produktbeskrivelse på psdata :oops: Men nå ser det visst ut som den kan brukes som en allminnelig mp3 spiller 8) Hvor lenge bruker den på å lade batteriet? skal den ikke plugges på datamaskinen? Håper ikke det tar mange timer siden da blir det ork å lade. Kan dere som har kjøpt svare meg på disse spm? 3cm bred og 9 cm lang hørts ganske så stort ut.

 

3*9 cm er ikke stort ....det er en voksen tommel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...