Movadelic Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvor lang ladetid?Sorterer den automatisk etter alfabet på mp3`ene som er lagt inn?(isåfall et minus). Hva er overføringstiden fra 0 til 128 mb? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ladetid; oppgitt: 1t 45 min, i praksis faktisk litt mindre. Har ikke testa overføringshastigheten fullt ut. Den sorterer alfabetisk, dette er negativt, men det går da ganske fort å gi nytt navn med 01, 02, 03 osv foran. Siden den ikke har skjerm trenger du jo ikke titlene, og da er det jo bare å ta ctrl+A, f2 og kalle den første sangen for 1, så blir resten navngitt automatisk. Jeg synes ikke den er stygg, men det skulle vært et deksel/mulighet for å slå av ledene. Tiltrekker seg litt vel mye oppmerksomhet med et rødt lyd midt på brystet. Lenke til kommentar
Psyduck Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 "EDIT: nå datt den **** meg i gulvet igjen! Det opphenget er ikke helt trygt, man bør nok "klemme ut" den pinnen som er inne i det litt ekstra. Den funker fortsatt helt fint, så selv om den gir en viss plastfølelse tåler den en støyt ." sorry !!!! men jeg lo høyt når jeg leste dette....vel greit å vite at du har tatt støttesten :wink: Lenke til kommentar
Psyduck Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg bestilte den jeg også Så trodde jeg den bare kunne spilles av når den var plugga inn pga det som sto av produktbeskrivelse på psdata :oops: Men nå ser det visst ut som den kan brukes som en allminnelig mp3 spiller 8) Hvor lenge bruker den på å lade batteriet? skal den ikke plugges på datamaskinen? Håper ikke det tar mange timer siden da blir det ork å lade. Kan dere som har kjøpt svare meg på disse spm? 3cm bred og 9 cm lang hørts ganske så stort ut. 3*9 cm er ikke stort ....det er en voksen tommel Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 vel vel,da bestilte jeg den siste 128mb geil spilleren psdata hadde på lager Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hva er overføringstiden fra 0 til 128 mb?Tok tida i dag; 3 minutter 42 sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå