Gå til innhold

[Løst]Trenger råd ang innkjøp av Hodetelefoner, bærbar forsterker og mp3 spiller.

Anbefalte innlegg

Hei alle musikkelskere.

Jeg trenger noen råd ang innkjøp av hodetelefoner, bærbar forsterker og mp3 spiller.

Da jeg har levd med diverse billige hodetelefoner som Koss Porta Pro og et par fra Pioneer har jeg gått mektig lei av å alltid ha møkka lyd i forhold til mine svært så lydømfintlige ører! Jeg har et ganske state of the art anlegg hjemme og elsker god lyd. Men som sagt trenger jeg nå noen heftige hodetelefoner som jeg kan ta med meg hvor en jeg skal dra, og vil nå ha noe som kan komme opp i min liga. Jeg vet at man ikke får best lyd fra mp3 spillere som man vil få hjemme med en ekstra forsterker i tillegg til det vanlige stereoanlegget, men hva må jeg kjøpe for å få utnytte hodetelefonene max? Jeg kan også nevne at jeg hører for det meste på rock, punk, metal, melodisk hardmetal osv. Lukkede høretelefoner er en pluss da mange sperrer opp øynene ad jeg går nedover gaten med "satanmusikk" på øra. Ikke alltid like moro å gi bestemor hjerteinfarkt! Jeg har tenkt til å bruke mellom 6000-8000kr på dette, så hvis noen har noen deilige råd så værsågod og gi meg dette! :)

Så gjerne gi meg en fin kombinasjon av hodetelefoner, bærbar forsterker og mp3 spiller som kan gi best mulig lyd.

Jeg har sett på en kombinasjon: Hodetelefoner: Sennheiser HD650

Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Omh

Forsterker: Meier Audio Corda 3Move

Mp3Spelar: Cowon d2

Hva synes dere`?

Endret av Dan_Emil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...