Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Survival har de helt klart tatt ideen fra Resident Evil 4-5 :thumbdown:

Hva er negativt med å ta gode(?) ideer fra et annet spill og implementere det i sitt eget?

Er noen som man må klage desverre:(

Survival fungerer slik at det varer i maks 10min, men og overleve de 10 minuttene er hvist ikke lett hvis vi skal tro på Valve.

Hordene kommer oftere og oftere jo lengre man overlever.

Dette er jo gode nyheter syns jeg, får vel blåse vekk støvet av L4D og drepe noen hjerne-hekta døde;)

Esso: Hvordan er den zombie-moden i COD:WAW?

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Noe jeg synes hadde vært litt kult på left 4 dead hadde vært om vi kunne stille på vanskelighetsgradene o.l. selv. jeg vil heller ha 9999999999999999999999999999 zombier som bare tåler et skudd i huet enn å ha 999 som tåler mye. Selv om dette hadde vært vanskelig med tanke på achievements og den 53'965 eller hva det var så kunne det vært kult.

Dog jeg tror survival modden kommer til å kicke ass. særlig når du skal forsvare steder.

Lenke til kommentar

L4D er et genialt morsomt spill. Jeg spilte det med noen venner på lan her om dagen, og det er sjeldent jeg koser meg så mye :p

Valve har alltid fulgt opp kundene sine meget godt. De fleste andre spillprodusenter kan ikke måle seg. På TeamFortress2 for eksempel, pøser de ut oppdatering etter oppdatering, og alt er gratis. Det ensete store trekket, hvilket dessverre er ganske ødeleggende, er Euro-politikken dems.

Lenke til kommentar
Survival har de helt klart tatt ideen fra Resident Evil 4-5 :thumbdown:

Resident Evil 4-5 er ikke de første spillene som har denne modusen da, makan.

Jeg syns forresten at valve kunne ha disket opp med litt mer i denne dlc enn bare to nye versus maps og en ny spillmodus. Når det er sagt er det jo flott at de utvider spillet, litt er bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar
Hvis den var ute nå, er jeg ganske sikker på at dette ville vært opplyst om på STEAM :p

Var faktisk ute (på PC), 6 min før du posta den posten din.

Testa, tja. Må si jeg ikke overlevde mye. Klarte etter mye om og men å få Bronsje, nesten sølv (ca 22sec unda).

Vanskerlig, men helt klart verdt det. Restart steam om L4D ikke har oppdatert seg.

Lenke til kommentar
Hvis den var ute nå, er jeg ganske sikker på at dette ville vært opplyst om på STEAM :p

Var faktisk ute (på PC), 6 min før du posta den posten din.

Testa, tja. Må si jeg ikke overlevde mye. Klarte etter mye om og men å få Bronsje, nesten sølv (ca 22sec unda).

Vanskerlig, men helt klart verdt det. Restart steam om L4D ikke har oppdatert seg.

hahahahah... Skal vi se, 6 minutter før 00:01

Cirka 23:55

Ifølge denne siden, er det ikke langt ifra tidsnok... (Today = Tonight at 11.59Pm)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...