Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det gis ut gratis kommer ikke som noen bombe! Jeg har alltid, og kommer trolig alltid til å ha stooooor respekt for Valve. Bedre løsninger på spill skal man lete lenge etter! Steam er et fantastisk samlingspunkt for gamere, og et sted hvor vi har fått en lett oversikt over spillene våre. De andre spillprodusenter (ser at noen gjør det allerede) burde gjøre som Valve, og skape noe Steam-lignende! Det tror jeg er det eneste som kan begrense omfanget av piratkopiering.

Lenke til kommentar

Steam er langt ifra noe bra, noe annet møkk skal vi lete lenge etter.

Har nå gitt de opp etter at de brøt sammen her om dagen og hevder jeg ikke har lisenser til mine lovlige kjøpte spill og nekter å koble seg til Valve serveren med mine godkjente nøkler.

Nei, Steam er og blir en fiasko og får bank av "Diesel" løsningen som piratene har lansert, for de starter når du vil at de skal starte.

Uansett, er det noe info i denne pakken om vi får nye leketøy? Altså nye våpen?

Savner en LMG som kunne vært kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Steam er langt ifra noe bra, noe annet møkk skal vi lete lenge etter.

Har nå gitt de opp etter at de brøt sammen her om dagen og hevder jeg ikke har lisenser til mine lovlige kjøpte spill og nekter å koble seg til Valve serveren med mine godkjente nøkler.

Nei, Steam er og blir en fiasko og får bank av "Diesel" løsningen som piratene har lansert, for de starter når du vil at de skal starte.

Uansett, er det noe info i denne pakken om vi får nye leketøy? Altså nye våpen?

Savner en LMG som kunne vært kjekt å ha.

Vel, tydeligvis delte meninger om STEAM. Både jeg og mine kamerater har bare positive erfaringer med STEAM. Alle saker har flere sider, slik er det bare :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...