unik42 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Snart mer innhold til Left 4 Dead. Les mer Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Veldig bra at de fortsetter med å utvide spillet gratis! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gleder meg! Da får jeg nok snart den siste achievementen også (Zombie genocidest). Noen som vet om det kommer nye achievements med denne utvidelsen? Tvilsomt siden det er gratis kanskje.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gleder meg til utvidelsen, spillet er litt kort slik det er nå. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Utrolig bra å se at ikke dette spillet blir melket for alt det er verdt. Spillet var i minste laget for prisen, men gratis utvidelser hjelper veldig, og en survival mode virker veldig interesangt. Må nok installerer dette igjen ja Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gleder meg vilt! Spesielt at det er gratis, det gikk liksom opp for valve at spillet var for kort, derfor gjorde de nedlastingen gratis, dette kalles god moral og å se evnetuelle mangler i produktet ditt og kompansiere det. =D Godt gjort valve Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Survival har de helt klart tatt ideen fra Resident Evil 4-5 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Survival har de helt klart tatt ideen fra Resident Evil 4-5 Hva er negativt med å ta gode(?) ideer fra et annet spill og implementere det i sitt eget? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 At det gis ut gratis kommer ikke som noen bombe! Jeg har alltid, og kommer trolig alltid til å ha stooooor respekt for Valve. Bedre løsninger på spill skal man lete lenge etter! Steam er et fantastisk samlingspunkt for gamere, og et sted hvor vi har fått en lett oversikt over spillene våre. De andre spillprodusenter (ser at noen gjør det allerede) burde gjøre som Valve, og skape noe Steam-lignende! Det tror jeg er det eneste som kan begrense omfanget av piratkopiering. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Steam er langt ifra noe bra, noe annet møkk skal vi lete lenge etter. Har nå gitt de opp etter at de brøt sammen her om dagen og hevder jeg ikke har lisenser til mine lovlige kjøpte spill og nekter å koble seg til Valve serveren med mine godkjente nøkler. Nei, Steam er og blir en fiasko og får bank av "Diesel" løsningen som piratene har lansert, for de starter når du vil at de skal starte. Uansett, er det noe info i denne pakken om vi får nye leketøy? Altså nye våpen? Savner en LMG som kunne vært kjekt å ha. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Steam er langt ifra noe bra, noe annet møkk skal vi lete lenge etter.Har nå gitt de opp etter at de brøt sammen her om dagen og hevder jeg ikke har lisenser til mine lovlige kjøpte spill og nekter å koble seg til Valve serveren med mine godkjente nøkler. Nei, Steam er og blir en fiasko og får bank av "Diesel" løsningen som piratene har lansert, for de starter når du vil at de skal starte. Uansett, er det noe info i denne pakken om vi får nye leketøy? Altså nye våpen? Savner en LMG som kunne vært kjekt å ha. Vel, tydeligvis delte meninger om STEAM. Både jeg og mine kamerater har bare positive erfaringer med STEAM. Alle saker har flere sider, slik er det bare Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Blir survival som vanlig? At man skal fra A til B, eller må man beskytte en plass? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Blir survival som vanlig? At man skal fra A til B, eller må man beskytte en plass? Guud som jeg håper på det siste du nevnte der Bra med litt variasjon Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg så en video av det, det ser ut til å være en utvidelse av 'finale'-sekvensene. Man starter med å forberede kampen, legge ut bensinkanner, propantanker etc, deretter trigger man angrepet slik som når man kaller på transport i finalene i campaignen. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Haha akkuratt det man trenger i disse eksamens/tentamen tider Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tror heller at det er det man ikke trenger i tentamens/eksamenstider. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tror heller at det er det man ikke trenger i tentamens/eksamenstider. Jeg aner en smule sarkasme i Fibber's innlegg Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 burde komme snart. ble lei av L4D jævli fort. ikke fordi det var et dårlig spill, men fordi det var så lite innhold Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Synes det var kjempegøy jeg, tilogmed alene kunne jeg spille gjennom campaign flere ganger. Gleder meg til å sette i gang igjen Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Om ikke lenge kommer L4D SDKen og. så vi vil nok se noen nye levler og annet stæsj snart. Glede meg til mer L4D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg